Julekalender – 14. luke og vi drar på roadtrip

I dag tenkte jeg vi skulle dra på roadtrip sammen, men ta det helt rolig, du rekker hjem i god tid til jul. 🙂

Tenåringen min har begynt å lære seg å redigere videofilmer. Et av de første prosjektene hans er denne «ut på tur»-filmen satt sammen av flere klipp han tok opp mens jeg kjørte bil i USA. Det er litt svimlende kameraføring og obs obs, for sarte ører: Det inneholder musikk, så skru ned lyden før du klikker på play.

Enjoy the ride!

6 tanker om “Julekalender – 14. luke og vi drar på roadtrip”

  1. Fy søren så tøff du er!! Fikk helt hjertet i halsen da den traileren dukka opp!! Men nå ligger jeg her syk enda, og ikke mye som skal til for at sanseinntrykkende blir for overveldende hehe 😉

    1. Hihi, vel – trailere er skumle nok, men det verste var kjøringen i Atlanta. Det har jeg ikke noe ønske om å gjenta, for å si det sånn! 🙂

      Utenom det gikk det bedre å kjøre der borte enn fryktet. Moro å se det om igjen på film.

Det er stengt for kommentarer.