2014 oppsummert

WordPress har på sedvanlig vis laget en oppsummering av mitt bloggår. Det er egentlig labre greier, men jeg poster det likevel. Så får jeg samtidig sagt TUSEN TAKK til dere som har lest og kommentert, for det setter jeg veldig pris på! ♥

Det er mye jeg har hatt lyst til å blogge om, mange ganger, i løpet av året som har gått, men det har ofte ikke kommet lenger enn til tanken. Noen ganger er det greiest sånn. Det er ikke alt det er lurt å dele med hele verden. Det var egentlig lettere den gang bloggen var lite lest og ganske anonym. Nå er den ikke spesielt anonym lenger. Noe fordi bånd blir knyttet og trukket over i andre sosiale medier, og det er helt greit. Det er ikke like greit når andre tar valget for deg, men det betyr jo bare at jeg får øse ut av meg de mer private tingene helt andre steder. Det finnes heldigvis fortsatt nok av lukkede rom på det store internett.

Dette året har ikke vært av de beste. Derfor er det veldig greit at det snart er slutt. Jeg har stor tro på at 2015 vil by på løsninger, på avslutninger og begynnelser – i det hele tatt håper og tror jeg at det nye året vil bli en skikkelig opptur! Jeg møter det med blanke ark og fargestifter, samt en liten dose panikk. Hu hei!

Takk for det gamle, folkens! ♥

WP_20141227_15_21_50_Pro

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2014 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 22,000 times in 2014. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 8 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

3 tanker om “2014 oppsummert”

Det er stengt for kommentarer.