Dronningsex

Se! Jeg har laget en tabloid overskrift på høyde med Dagbladet og VG. Snart kommer den vel på Nytt på nytt.

Skal man overnatte hos Dronning Elizabeth blir bagasjen din, av sikkerhetshensyn, gjennomgått av medarbeiderne på slottet. Da er det selvsagt fryktelig pinlig å ha prevensjonsmidler med seg, så den er det like greit å la ligge igjen hjemme. Å avstå fra sex mens man overnatter hos den britiske dronningen er selvsagt ikke et alternativ. Det er jo virkelig noe som slår Mile High Club en lang gang! Kanskje det finnes en hemmelig klubb for besøkende som har hatt sex i kongelige omgivelser? Det skulle ikke forundre meg.

Har man sex uten å benytte preventiver, kan det gå som det gikk med Cherie og Tony Blair. Da de overnattet hos dronning Elizabeth på Balmoral i 1999, lot Cherie preventivene ligge hjemme fordi hun husket hvor pinlig det var året før da vakter gikk gjennom toalettsakene hennes. Slik ble hun altså gravid med deres fjerde barn Leo.

Jeg kan nesten ikke forestille meg hvor festlig denne «nyheten» er for Leo. Cherie Blair beklager seg over at mannen offentliggjorde at hun aborterte i 2002, «mens hun fortsatt lå og blødde», men synes altså det er helt okay å la detaljene om sin yngste sønns unnfangelse få oppslag i all verdens presse.

Pinlig.

7 thoughts on “Dronningsex”

  1. JAAA! Skriv paa engelsk; send til Fru Blair – det er jo lov til aa haape at hun vil tenke, saann etterhvert… Rare dama. Smart er hun, men selv smarte folk kan si dumme ting.

    (Og saa er det litt latterlig aa tro at de kongelige tjenerne ikke har sett saantno foer; jeg mener – med DEN familien har de vel historier som holder, skulle man tro?) 😉

  2. Ja, denslags kan man like godt holde unna offentligheten. Synes jeg. Men jeg mener da at folk likesågodt kan avstå fra å pule i flydassene også. Jeg har endel rare meninger.

    Og når det gjelder Mile High Club, så er jeg redd folk har misforstått en god del. Selve hensikten med det err jo at man skal ha sex en mil (1.6 km) over landskapet mens man flyr. Altså kontrollere flyet. Så første skritt mot å bli medlem er faktisk å ta flysertifikat.
    Det teller ikke hvis man så mye får hjelp med kontrollene, bortsett fra hvis personen som hjelper til er den man har sex med, forutsatt at han/hun også har flysertifikat, selvsagt. Og autopilot teller ikke heller.

    Men jeg skal ikke fortelle om jeg er medlem eller ikke. Det er det bare jeg som behøver å vite om. Eller jeg og en person til, i tilfeller jeg ER medlem…

  3. Alter Ego: Hehe, jeg vet ikke om jeg gidder skrive til dama, men hun burde strengt tatt greie å tenke seg fram til det selv, spør du meg. Og ja, jeg tror også at de kongelige tjenerne har sett preventiver før. 😉

    Marina: Haha! Joda, jeg kan også stå over sex på flydo. (Herregud, det er jo trangt nok der inne for en…). Greit å vite hvordan Mile High egentlig fungerer, for dette visste jeg ikke fra før. Det høres imidlertid ikke spesielt trygt ut å styre et fly samtidig som man har sex. Kan ikke forstå at man får så mye ut av det, men jeg er vel litt rar, da…

  4. Rosa og Marina: Det er jo ikke alle som kan skryte av å ha blitt unnfanget på det britiske slottet… eller på en flydass. 😉 Jeg tenker mer på at den lille ungen nå skal få høre dette av hver eneste klassekamerat og kollega resten av livet.

    Men det er jo mulig det blir fort glemt.

  5. Det er vel dette som er en agurk, tenker jeg. Vi står jo i startgropa til sommeren og reiseradioen og agurknyhetene.

Det er stengt for kommentarer.