Jernia-fail

Sorry. Jernia. Dere selger mye fint og stilig, mange bra merker (og dermed stive priser). Men springformen jeg kjøpte av dere (til nesten 200 kr) er søppel. Den lekker. Jeg har lyst å si alle de stygge ordene jeg kan, for jeg er dritsliten etter å ha vasket kjøkkenet et par ganger etter diverse uhell, det siste fordi formen lakk. I stedet gir jeg dere litt dårlig reklame.

6 tanker om “Jernia-fail”

  1. Er du sikker på at du hadde plata rett veg? Det er ein rett og ein feil veg med slike former… Viss du hadde den rett veg så er det berre rett tilbake til sjappa! Skikkeleg dårleg vare.

  2. Synes alle former lekker…derfor silikon er så fristende! Hele former liksom liksom…Men man må jo få den ut da! Funket det? And was it tasty? 🙂 skjønner at det er slitsomt å gå tilbake med ting, synes man skulle fått noe i «erstatning» fordi man måtte bruke tid og penger på å komme å bytte den og i tillegg må klage og kanskje krangle. Men synes vel likevel du skal få det gjort en dag du uansett skal dit. Sure penger liksom liksom…:P SÅ var det bare å huske det da 😛

  3. HAHAHA – you go girl! Dette er noe alle bloggere skulle gjort med dårlige produkter – power to the people! 🙂 God helg til deg!

  4. Trips: Takk!

    Alt godt: Jeg aner ikke, men fra forrige springform jeg hadde, husker jeg at uansett hvilken vei jeg satte den så ble den aldri helt tett. Hvorfor står det ikke «opp» og «ned» på sånne bunner, forresten, eller hvorfor lages de ikke så det ikke går an å sette dem sammen feil? 😉

    Bell4trix: Silikonformen er kjempefin altså, men den passer ikke til alle kaker. Det gikk fint an å få kaka ut av formen, ikke noe problem. 🙂 Bare snudde den oppned og vrengte formen av. Kaka smakte ganske godt, jeg kommentere over her i posten. 😀

    Sissel: Jeg synes blogger er et ypperlig sted å både skryte av og slakte produkter/firmaer man opplever noe spesielt med. Nå var jeg litt hard mot Jernia i denne posten (for jeg var skikkelig sliten og sur), det kan jo godt hende det var jeg som satte den feil vei. (Men da synes jeg produsenten kan gå i seg selv og begynne å lage ting som ikke går an sette feil… jeg har for pokker ikke husmorskolen…)

  5. På opp-sida vippar den ytre kanten av botnplata seg litt opp. Snur du den vender den ned. Viss du får denne rett veg skal den ikkje lekke. Eit anna triks er å feste eit matpapir eller bakepapir mellom ringen og plata, slik at det på ein måte blir som ei pakning. Då blir det også mindre vasking og botnen løsnar greitt.

Det er stengt for kommentarer.