Gode intervjuer på TV4

Jeg har nettopp fått med meg et av de fineste intervjuene jeg har sett om ME/CFS noensinne. Svensk TV4 står bak og jeg fant dette takket være ME-Rutt. Jeg anbefaler virkelig å se dette intervjuet med den tidligere politikeren, Pernilla Zethraeus.

Etter dette programmet kommer et intervju med professor Carl-Gerhard Gottfries, som også er verdt å se. Spesielt glad ble jeg for at intervjueren gir begge to god tid til å prate, til å forklare hva sykdommen faktisk er. Så takk til TV4 og til de to intervjuobjektene!

Professoren driver Gottfrieskliniken, der de utreder og forsker på ME, samt gir veiledning og symptombehandling til pasienter. Etter intervjuet besvarte Gottfries spørsmål via nettet, disse kan leses her.

Én tanke på “Gode intervjuer på TV4”

  1. Dette er en av de sterkeste opplevelsene jeg har hatt på lenge!
    Det var utrolig flotte intervjuer.
    Lykke til med ostekaken kjære du😀
    Og riktig god helg!
    Klem Lokki

Det er stengt for kommentarer.