Stavanger-glimt

Jeg savner Stavanger, der store deler av familien min bor, og nå også en ny, god venninne.

Har ikke så mange ordene å komme med i dag, men bilder kan jeg jo dele.

 

Bøkeskogen på Våland
Utsikt fra Våland

 

Vålandstårnet
Kveldssol over Mosvatnet
Bygate i Stavanger
Ved Breiavatnet kan du mate fuglene.
Vakker bygning ved Breiavatnet
Øde gangvei
Vindusshopping i Stavanger

 

11 tanker om “Stavanger-glimt”

  1. Jeg vet jo at du har tilknytning til Stavanger, uten å kjenne detaljene. Men det er fint å se den byen man bor i slik som andre ser den. Det åpner øynene mine og får meg til å se at det ikke er så verst vakkert her.

  2. Tingelingeling: Hehe, det høres ut som meg, jeg hadde veldig lyst til å flytte dit en gang i tida… men det ble ikke noe av, og nå er det igrunn helt greit. Er derimot veldig glad for at jeg har familie der så jeg kan besøke byen når det passer. 🙂

    Geir: Stavanger er jo kjempevakker! Det er vel den byen som kommer aller øverst på yndlingslista mi, tror jeg. Vel, Oslo er ikke verst heller, men det blir på en annen måte. 🙂

  3. Stavanger ble jeg forelsket i ved første blikk.. elsker våren og sommeren her.. Å jeg gleder meg veldig til at du skal komme hit så vi kan rusle i den sammen 🙂

    God klemm

  4. Åh sykt fine bilder du har tatt! Ble bergtatt her jeg sitter! Fortsett å ta masse bilder, og del 🙂

  5. Tusen takk, Sissel! Så hyggelig å høre da. 🙂 Jeg tok disse bildene for flere år siden, har liksom «mistet» det litt synes jeg nå. Kanskje jeg kan finne tilbake til det igjen, det hadde vært litt fint. 🙂

  6. Veldig bra bilder! Det er sånt blikk for motiver jeg skulle ønske jeg hadde. Tror ikke du har mistet det, det har bare hatt «vikeplikt» for andre ting en stund 😉

Det er stengt for kommentarer.