18 tanker om “Piiiip!”

  1. Ahh det høres strålende ut, men rekker ikke i dag. Har lovet Tenåringen at vi skal på kino og spise ute i dag, og film begynner relativt tidlig. Men – jeg kommer nok snart! Kviknet litt til igjen, heldigvis. Juhu, nå erre hælja!

  2. Ut av kuvøsen! Oh yeah! Pesso med uforskammet mye sukker må skje. Bare dukk opp når det passer, sitter her til 15. mars, så noen bråhast er det jo ikke akkurat snakk om. Glær mæ tå seræ. God helt med ung mann og film og bespisning. Tjo!

  3. Hurra! Jeg hører også en stygg lyd.
    Nå skal jeg ut og naske litt på super’n før jeg stikker på ungdoms-disko.

  4. Løven: Vi er jo egentlig så unge… rene ungdommene faktisk! I hvert fall når det gjelder hørsel. Skulle av og til ønske jeg ikke hørte så bra. 😉

    Anett: Det er nok et godt tegn! 🙂

    Moseplassen: Det er jo godt noe funker, hø hø hø! 🙂

    Dr. Borg: Vel, vi tar imot helter også her, men bare de gode. Håper helgen din er bra, her har det foregått svært rolig så langt. I dag skal faren min feires. Han har bussjda. 😉

    Kinemaniac: Jeg titter nok innom igjen og ser hva som foregår i et tenåringssinn. 😉 Moro at du har blogg, altså! Hilse mamma’n din. 🙂

    Torgny: Hahaha, ikke dra den for langt nå. 😉

    Betty: Rock on! Og god helg til deg og! 😀

  5. Alt godt: Kanskje de lurer oss? Kanskje det er en lyd de fleste hører, og så sier de at folk over 30 ikke hører den – og så føler vi oss sååå ovenpå fordi vi hører den likevel? Hmm.

  6. Huff, det var helt forferdelig! Jeg er traumatisert for resten av dagen! Men veldig ung, da.

    Takk for vene ord og seff. er jeg flattert over en lenke! Håper ikke jeg skriver noe fornærmende om ME da.. Jeg unnskylder meg på forhånd. Men du, har du prøvd sånn healing? Hehe ;oD

  7. Marina: Hehe, du er delvis over 30… eller noe sånt. 😉

    Psykolade: Hei og velkommen! 🙂 Nå har jeg fått lagt til lenka di, jeg måtte bare handle først og begynne på middagen – men nå har du fått din plass under «Alle fine bloggene». Der er du i godt selskap, vil jeg si. 🙂

    Og sorry for traumatiseringen altså, det er godt du ikke har ødelagt ørene dine, du som er så ung. Aaaargh! Jada, jeg har prøvd healing, opptil flere ganger. 😉 Det hjalp sånn circa ingenting, merkelig nok.

  8. Nå har omsider VG Nett også fått nyss om saken. Akkurat nå er «ungdomslydtesten» på førstesida deres. Velkommen etter!

    Da jeg for en stund siden tok testen «sjekk din språklige alder», ble jeg over 80 år (antakelig takket være at jeg faktisk kjente til ordet «backfisch»). Men samtidig har man altså hørsel som en tenåring… 🙂

  9. Takk for tips, Torgny! Hehe, velkommen etter VG. 😛

    Super kombinasjon å ha god hørsel og å ha god kjennskap til språket – det høres bare positivt ut, synes jeg. 🙂

Det er stengt for kommentarer.