Tilbake til normalen

Jeg liker hverdager. Det er ingenting som er bedre enn når ferien er over og hverdagene begynner igjen. Når folk er tilbake i jobb og skole så jeg vet hvor jeg har dem. Når jeg kan stikke i butikken og handle fordi den er åpen på normale tider og det ikke er utsolgt for det jeg ønsker.

Da kan vi ta ferie, jeg og hodet mitt.

13 tanker om “Tilbake til normalen”

  1. Syns det er deilig jeg også, få ting i normalen igjen. Ikke minst at butikken kan fylles med varer igjen…

  2. Enig 😀 Men butikken her er langt fra tilbake til «normalen» igjen. Hadde omtrent ikke noe av det jeg skulle ha i går, og i dag må jeg opp å bytte noen dårlige varer. Men snart…..snart… er alt som før Aåh! 😀

  3. Haha, Trips! Vil du ha med hodet mitt… bare hodet? Au. Men egentlig er det greit altså, sørg for å smøre meg med høy faktor da, jeg blir så lett brent. 😉

    Graylady: Jaaa, nettopp! 😀

    Chanel: Normalen er aller best. 😀

    Løven: Hva? Ikke matvarer? Det høres ikke bra ut, jeg håper de snart har alt på plass – men uansett er det godt at det er slutt på ferien. 🙂

  4. Jeg fikk ny kyllingfilet uten noe krangel, og hyllene var igjen fulle av nye varer. Såh, da kan hverdagen begynne 😀

  5. Det blir vel kanskje mindre søl om hele du får bli med, så okej da. Så slipper jeg å smøre det smukke fjeset ditt, for det kan du gjøre selv når du har medbrakte hender! hehe.

    Ååå, kan vi ikke vinne noen penger da, så kan vi gjøre alvor av det! *furte*

  6. Løven: Hurra! Da er vi klare, altså! Og jeg har fått gjort masse i dag, så jeg føler virkelig at året har startet skikkelig. 🙂

    Trips: Hehe, takk for at hele meg får bli med. Det er jeg glad for. 🙂 Og ja, jeg vil at vi skal vinne masse penger… og reise til syden om vinteren og til Skottland når det blir enten vår eller høst. 😀 *drømme*

  7. I år har jeg hatt helt fri mellom jul og nyttår, og det er det lenge siden sist for min del. Så jeg har virkelig fått slappet av og ladet batteriene i år, og kunne gjerne tenkt meg enda mer fri. Men jeg skjønner hva du mener, det er litt greit å ha rutinene tilbake på plass. Og å bytte ut sjokoladen med grovbrød er heller ikke så dumt…

  8. det er bare det atte man blir så inmarri trøtt de første hverdags-dagene på jobb… Det svir og stikker i øynene, som er unormalt smale, og kroppen vil ikke helt være med… Men når de første dagene er over – DAH! Da, kan jeg si meg enig;)

  9. Flopsy: Så deilig med lang ferie, det gjør godt. 🙂 Jeg forstår egentlig veldig godt at du vil ha lenger ferie, men både rutiner og grovbrød frister meg nå altså. 🙂

    Anett: Hehe, jeg vet hva du mener. Er hardt å stå opp tidlig igjen. Selv om jeg ikke jobber så er det opp i otta for å få Poden på skolen. Forhåpentligvis går tilvenningen fort. 🙂

  10. Enig med deg. Hverdagene er best. Når man vet når butikkene er åpne og at bussene går når de pleier 🙂 Hverdagene er også så rolige og fine på dagtid når alle er på jobb. I romjulen var det mye mennesker og stress overalt. Nå er alt rolig og normalt og forutsigbart igjen. Herlig.

  11. Ikke sant! 🙂 Jeg liker forutsigbarhet og normale dager best! Men nå er det straks helg og det er litt godt å tenke på at jeg slipper stå opp så tidlig i morgen. 🙂

Det er stengt for kommentarer.