Nå er det jaggu mandag igjen…

… ukene flyr, snart er det skoleslutt og jeg kan sove til 12 hver dag i 8 uker. Halleluja! Det er ennå et par-tre uker (edit: måtte sjekke; 11 dager, for å være nøyaktig!) til det skjer, i mellomtida får jeg finne på noe som gjør at det blir litt mer gøy å stå opp klokka sju. Lese bloggen til Iversen, for eksempel. Det er altfor lenge siden jeg var innom der, men siden han var så glup å legge ut bloggoppdateringen sin på Facebook, fikk jeg påminnelsen jeg trengte.

Jeg er jo så kjedelig for tiden, syk som jeg er. Ligger stort sett bare på sofaen og sløver meg gjennom sesong 4 av Bones (check) og sesong 5 av House (almost done), mens jeg legger kabal på iPoden min. Da er det jo innmari flaks at Iversen har sånn morsom lenke-post hver mandag, for da kan jeg anbefale den videre til dere og så får dere noe gøyalt å lese likevel. For, her skjer det ikke stort, som sagt.

Så… hvis dere titter litt på kule flaggermusbilder og lar dere imponere av fyrstikkvideo med mer, kan jeg se siste episode av House. Grei deal, det?!

5 tanker om “Nå er det jaggu mandag igjen…”

  1. Du kan i alle fall glede deg til sesongavslutningen på House, den er utroliig spennende 😀 Bones har jeg ikke sett enda, kanskje jeg har noe å ta fatt på der?!

    Jeg mener, noe må man jo ha å gjøre fra sofakroken også??

    Stor godbedringsklem!!

  2. Ahhh, ferdig med House også. Fine serien! Bones er bra, men kanskje litt ekkel til tider, med alle de halvråtne likene… Likevel, jeg er fascinert av dama, serien og alt som skjer der. 🙂

    Jeg er så glad det finnes torrent-sites, så det går an å få tiden til å gå når man ligger på sofaen i dag etter dag.

    Takk skal du ha, og i like måte! Håper formen blir stadig bedre nå framover, så du kan få kost deg med sommeren som forhåpentligvis er her snart. 🙂 *klem*

  3. Ja, takk gud for serier! hihi 😀 Jeg er ikke kommet igang med House enda, kjøpte sesong 1 og så hele, syns den var litt rar men regna med de skulle komme med mer info som tilbakeblikk eller no. Så viste det sæ at vi hadde fått sesong 2 i coveret til sesong 1! Så da blei den lagt på vent… Elske intromusikken i sesong 2 da…Passe så godt med den sangen i et så dramatisk miljø som sykehus. Love it! 🙂

    Håper du er oppe å spretter igjen snart, imellomtiden får du bare ta godt vare på deg selv! 😀 KleM

  4. bell4trix: House er ganske snål, meget spesiell type… Jeg liker ham, men er sjeleglad han ikke er legen min! 😉 Jeg har akkurat fått sesong 2 i posten og har begynt å se den på nytt. Fine serien. ♥

    Dr. Borg: Takk takk! Og takk for tips – True Blood har jeg sett, jeg venter spent på sesong 2. Weeds har jeg også sett en del av, men kan absolutt ta det for meg igjen, flott med påminnelse. 🙂 Dexter kjenner jeg ikke, men skal sjekke ut. 😀

Det er stengt for kommentarer.