WTF! OMG! LOL!

På nettet finnes en artig, liten sak, nemlig The English-to-12-Year-Old-AOLer Translator. Altså, en oversetter som gjør om normal tekst til slik en chattende ungdom ville skrive. Den er beregnet på engelsk, men det går jo an å bruke norsk tekst også.

Og slik blir teksten over når jeg kjører den gjennom oversetteren:

PÅ NATET FINES AN ARTIG LIETN SAK NAMLIG TEH ANGLISH-2-12-YEAR-OLD-AOLAR TRANSLA2R!1!1! WTF LOL ALTSÅ 3N OVERS3TAR SOM GJØR OM NORMAL T3KST TIL SLIK EN CHAT3NDE UNGDOM VIL3 SKRIEV!!11!1!1 LOL DEN 3R BRAGNET PÅ 3NG3LSK MEN J3G HAR FUNAT UT AT DAN FINT KAN BRUKAS MED NORSK TEKST OGSÅ!!1!1!1!1 LOL

Test den selv, kanskje neste gang du skal sende epost til noen på engelsk?

Og ønsker du andre varianter kan du jo teste ut Odalizer som gjør om de største avisene til blant annet Odalsdialekt. Det kan jo være fryktelig nyttig. 🙂

HAEV FUN!1!1! LOL

12 tanker om “WTF! OMG! LOL!”

  1. Løven: 😀

    Stjernesøkeren: Wow, du kan jo leet speak! *lol* Jeg ble forsøkt opplært en gang, men har glemt det meste. Det var noe med «give loot» men jeg husker ikke hvordan si det. Masse x’er, det er alt jeg husker. 🙂

  2. Bokstavdiskrimineringen går hardest ut over vokalene ser jeg… Oppfordrer folk til å støtte oss i Folkeaksjonen For Bevaring Av Vokalenes Bruksrett På Nett.
    Slagord: «aeiouyæøå! NÅ!»

  3. rofl! gief loot plix? omg wtf – NINJA!

    Det som virkelig bekymrer meg er når vi sitter med headsett & mikrofon og folket vi spiller med faktisk SIER lol i stedet for å le…

  4. Dr. Borg: Hahaha, jeg melder meg inn!

    Trine: 😀

    Anett: Ja nettopp, sånn har jeg forstått det også. 😉

    Stjernesøkeren: Jaa var det ikke noe sånt da! gief loot plix, det høres ganske riktig ut. 😉 Ninja???? Hva betyr det? LOL

    Og LOL @ de som sier LOL 😉

  5. OMG! nå følte jeg meg plutselig veldig gammel og mosegrodd.
    For øvrig støtter jeg Folkeaksjonen til Dr.Borg 🙂

Det er stengt for kommentarer.