18 tanker om “Vinterhimmel”

  1. Å, har du shina? 😀 Håper det lukter rent og godt mens du hviler deg ut 🙂 Jeg driver å jobber opp energien etter influensaen ennå. Litt bedre den ene dagen, hvor jeg da får ordnet litt, for så å være sliten og ubrukelig den andre… Puh! God dag til oss begge *klemme*

  2. Jeg har klesvaska, oppvaska, lagt på nytt sengetøy og i tillegg gått litt tur med Trips. Flink! Men lurt å gjøre alt på en dag…? Nei… 😉 Ikke stort annet å gjøre enn å ta hviledag i dag. 🙂

    Håper du snart kommer deg! Det kjipe med å ha ME og få «vanlige» sykdommer er at de gjerne sitter i lenge etterpå. 😦 Håper du får en fin dag i dag, kjære kusine! *klemme*

  3. Tør ikke engang fortelle om det sinnsyke opplegget jeg klarte å lage meg i går…fordi jeg «smakte» litt på energi ha,ha! Gjøre alt på en gang + litt til – å som jeg kjenner meg igjen 😀

    Tusen takk! En fin dag til deg og *ser ut av vinduet og vinker opp mot deg* 😀

  4. Å, det var nydelig! I Bergen er alt grått i dag, med en dis som henger så langt nede at man ikke engang kan se fjellene. Så da nyter jeg heller soloppgangen din i Oslo 🙂

  5. Løven: Hehe, vi er visst «gode» på å bruke energi når vi tror vi har noe. 😉 *vinker tilbake* 🙂

    Tante Grønn: Gråvær høres trist ut, men veldig hyggelig å kunne dele den fine dagen vi har her med deg. 🙂 Jeg liker Bergen..! Kanskje fordi jeg ble født der..? 🙂

  6. Nydelig bilde. Får du fram de rette fargene også du? Strevde med det i dag… ble bare helt feil, fikk ikke fram fargespillet fra det turkisblå til det oragne/ gule/ lilla 😦

  7. Graylady: Takk! Skjønner hva du mener, jeg sliter med det samme når det gjelder slike soloppgangsbilder (evt. -nedgang). I dag valgte jeg å la Photoshop justere automatisk. Bildet mista litt av varmen, men fikk riktigere kontrast og ble klarere i uttrykket.

    Har dessverre ingen gode råd annet enn å justere manuelt og se om du greier finne fram til et resultat du blir fornøyd med.

  8. Tante Grønn: haha! 😀 Ja, det må være derfor. 😉 Jeg har besøkt Bergen noen ganger og der er det virkelig mye fine fotomotiver! (I hvert fall når det ikke er tåke.) 🙂

  9. For en nydelig soloppgang, flott at noen står opp så tidlig og knipser så vi andre kan nyte den;) Håper dagen din blir like fin som soloppgangen! klem

  10. Veldig fint bilde! Ja, det ble litt av en langtur i går, og det merkes i dag. Men verdt det likevel da!

    For de som ikke er informert helt, jeg gikk tur opp til Lothiane og hjem igjen og hun møtte meg på halvveien. Friske mennesker ville nok synes det er hårreisende å kalle de noen-og-hundre meterne for langtur, men for oss med ME er det en bragd! Det er SÅ deilig å bevege kroppen når den først samarbeider, men i dag ville jeg ikke greid den turen.

    God helg! 🙂

  11. Tornerose: Hehe, her er man oppe før sola (om vinteren i hvert fall). 😉 *klem*

    Caroline: Så hyggelig med hilsen fra England. 🙂 Dette bildet ble tatt rundt 8.30 i dag. Det er verre å få med seg soloppganger om sommeren, da må man opp i 3-4-tida eller noe. 😉

    Trips: Jaaa, vi var flinke i går! Nå har jeg fått smellen, den kom helt brått her. Men det var verdt det, for det var innmari godt å gå litt og å få besøk! 🙂

  12. En fin dag til deg også!
    Januar har masse fine farger, og på klarværsdager er himmelen rødlilla her hos oss, før sola kommer over horrisonten. Mørketiden er kjempefin.

  13. Trips: Ja, i hvert fall hvile. Orker ikke ha noen innpå meg nå. 😐 Men hvile er en bra ting. 🙂 Dessuten har jeg noen planer på gang, hu hei. 🙂

    Eugenie: Vintertida er igrunn fin når det gjelder slike soloppganger. I nord er det jo enda mer av det enn her. 😀

Det er stengt for kommentarer.