Jeg klorer meg fast

Etter en lang dag med særdeles ustabilt (og ofte helt fraværende) internettforbindelse, var det godt å våkne opp og finne ut at nettet faktisk fungerer som normalt igjen. Jeg håper det varer, skal i hvert fall prøve å klore meg fast så lenge jeg klarer. Været er bra også, det var en nydelig soloppgang over Oslo i dag. Bare se:

dscf1803

Typisk nok, da jeg ikke hadde nettforbindelse kom jeg plutselig på hauger av ting jeg ville blogge om. Vet ikke om ideene er der lenger, men i så fall kommer det sikkert nye. Først må jeg sørge for logistikken i heimen, det vil si at jeg må vaske klær og handle inn enda noen flere ting jeg burde ha husket i går. Jeg forbereder meg på å bli snødd inne, nemlig. Neida… det er bare tull, men ettersom de skal stenge heisen her jeg bor i noen uker må jeg belage meg på å bli mye hjemme fremover. Det blir for mye å gå alle etasjene opp og ned, annet enn når jeg MÅ. Dermed har jeg med god hjelp fått hamstret pålegg, middager, juicekartonger og doruller, slik at jeg nå er klar for beleiring en god stund fremover. Det skal nok gå bra.

Jeg har hamstret opp underholdning også, så om jeg skulle miste nettet i denne tiden har jeg i hvert fall nok av tv-serier og filmer å se på.

Da er det på tide å sette i gang med husmorpliktene mine. Ønsker dere en god dag!

8 tanker om “Jeg klorer meg fast”

  1. hm, og jeg som fleipet med avstengning av nettet….har jeg magiske vibber!! Håper nettet er stabilt framover *sender gode nettvibber nå* 😀

  2. Kamikaze: Tusen takk! Jeg håper på mange gode ideer, flere hyggelige besøk av den spreke delen av omgangskretsen min, samt lite ensomhet og depresjon. (Jeg går fort på veggen om jeg ikke ser folk.)

    Løven: Jeg tror ikke det er din skyld, altså! Og hvis det skulle skje, så har jeg jo mobilen min… Men jeg håper virkelig nettet holder. Takk for gode vibber, jeg sender mange gode vibber tilbake til deg i dag. *klem*

  3. Tordenlill: Oh takk! Tenk at noen synes jeg er både flink og strukturert på en gang. Det er ikke ofte… 😉 Har heldigvis hatt lang tid til å planlegge beleiringen, så nå gjelder det bare å få alt jeg trenger i hus, så kan jeg slappe av. Og det trenger jeg nok etter all denne mobiliseringen. Dessuten er lommeboka slunken… 🙂

    Løven: Enda en *klem*, siden du trenger det. 🙂 Dette går bra!

    Confiteor: Takk i like måte! (Vet ikke om du har husmorplikter, men ønsker deg i hvert fall en fin dag.) 😀

Det er stengt for kommentarer.