Godt nyttår!

Takk for følget i 2008, det har vært fantastisk å ha dere med! Jeg har hatt over 80.000 besøk i året som gikk og det synes jeg er utrolig. 🙂

Nå skal jeg feire nyttår med en god venninne som jeg ble kjent med via bloggen i løpet av året som gikk. Tenk hva bloggingen egentlig har ført med seg for meg. 🙂

Jeg kommer sterkere tilbake i 2009. Vi ses!

16 tanker om “Godt nyttår!”

  1. Klarer du å komme sterkere tilbake i 2009 kommer det til å bli litt av et år. Syns bloggen din har vært en fryd sånn som den har vært i år 😉

    Godt nytt år – hvis jeg ikke har sagt det før. føler jeg sier det i hytt og vær hele tiden.

  2. Enig med Geir her, du har jammen vært sterkt framme i 2008 og gjort en glimrende bloggejobb! 🙂 Håper året som kommer blir et av dine fineste og at overraskende og spennende ting vil skje. Alt godt ønskes deg i 2009!
    klem

  3. Jeg oppdaget bloggen din i 2008, og vil selvfølgelig fortsette å følge den med spenning og interesse også i 2009. Godt nytt år!

  4. Godt nytt år til deg Lothiane!
    Sterkere? wow men jeg håper like sterkt da i alle fall.
    Håper starten på året ble bra.

  5. Godt nytt år Lothi, – har ikke glemt deg selv om jeg har vært usynlig i måneder.

    Nå utfordrer jeg deg på det mest banale – slik Goodwill utfordret meg.

    Det ble på gammelbloggen – ikke den nye fine som du hjalp meg med – den er likesom ikke til det private tullet den.

Det er stengt for kommentarer.