Boklansering – Jenter som kommer

I dag ble det holdt boklansering av «Jenter som kommer» på Fisk og vilt i Oslo, med Virrvarr og Grevinnen i fokus. Ettersom vi var en del bloggere som tenkte oss dit, ble vi enige om å møtes på forhånd. Det er jo litt greit å slippe lette gjennom en menneskemengde etter med-bloggere: «Hei, er du en blogger?» osv. Dermed ble det satt av tid til et aldri så lite bloggetreff på Youngstorget.

Det er ikke første gang jeg treffer folk fra nettet, så absolutt ikke. Likevel er det første gang jeg har vært på et bloggetreff, så jeg var litt spent. Jeg trosset problemet med stående heis og stolpret meg ned alle trappene. Mens jeg ventet på taxien sjekka jeg postkassa, og DER lå boka mi. «Kjære Lothiane», sto det inni, og jeg ble så glad! Det skal bli spennende å se nærmere på den, jeg kommer sikkert til å skrive noe om den senere.

Hva kan jeg si? Det var kjempekoselig å treffe bloggerne jeg så langt kun har kjent gjennom tastatur og skjerm. To av mine irl-venner (og bloggere) var også tilstede; Trips & Tics og el Vera, men ellers var det ingen der jeg hadde truffet før. Jeg ramser bare opp alle de jeg kommer på at jeg har møtt i dag: Tornerose, SerendipityCat, Virrvarr og Grevinnen, Mr. Jackson, svigermor Lene, Dad in Law, Beate, Bookhouse girls, Delirium, Flopsy og Kristin på bærtur. Har jeg glemt noen nå så beklager jeg. Tiden fløy så fort og jeg ble passe gåen i huet av koselig skravling og et par øl. 🙂 Det var særdeles koselig og jeg har lyst å dra på bloggetreff igjen, da gjerne i litt rolige omgivelser.

Jeg er forresten ikke den første som blogger om dette, Trips var den første. Hun blogget faktisk i sanntid via sin iPod Touch. (Gjett om jeg må ha en sånn!) El Vera har også rukket å blogge litt fra kveldens arrangement, og utover natten og morgendagen regner jeg med det popper opp flere rapporter.

Det er sent, jeg er sliten, så jeg tror ikke jeg skal si så mye mer akkurat nå. Legger ut noen bilder så dere som ikke var der kan få ta litt del i denne hyggelige kvelden. (Kopier gjerne bildene om du vil, men spør først hvis de skal brukes annet sted.)

dscf1857

Virrvarr og el Vera

dscf1865

Grevinnen

dscf1869

el Vera og Lothiane

dscf1878

Forfatterne av «Jenter som kommer»

dscf1894

«Åh nei, noen ga Virrvarr en mikrofon!»

dscf1897

Virrvarr viser fram piratvesken sin med alt nødvendig innhold.

dscf1898

En rosa parykk, for eksempel.

dscf1899

Virrvarr og Spøka

.

Flere bilder kommer, men det må bli i morgen. Takk for i kveld! På tide å hvile sliten kropp. 🙂

Oppdatering: Her er flere bilder.

15 tanker om “Boklansering – Jenter som kommer”

  1. Tusen takk for koselig oppsummering og bilder! Artig å se dere alle ute på tur! :o)

    Ønsker deg ei kjempegod natt, Og så skal jeg snike her inne i morgen også! KleM

  2. flotte bilder! og det hørtes utrolig morsomt ut!! Gleder meg som en unge til boka kommer i min postkasse, tror nesten jeg må ta heisen ned og sjekke med en gang..
    Skal i allefall sprelle deluxe med søstern din i helga, og prøve å lokke henne med ut på de gale veier!! 😛 eller, kjenner jeg henne rett, klarer hun det garantert fint sjøl;)

    Håper du nå ikke blir for godt isolert oppe i slottet ditt.. Godt du dro med deg kroppen ut og fikk mye påfyll!!
    Ha en utrooolig flott helg Lothi!!!
    klem

  3. Haha, lille Hagbarth er helt frelst på Spøkaen din. Vi har måttet kikke på den opp til flere ganger i kveld. Den er litt skummelt og litt søt på en gang, akkurat som det bør være når man er liten.

    Og takk for sist, forresten, og vel blåst!

  4. Heiiiii 🙂
    Nyss hjemkommen til de hyggeligste kommentarene. 😀
    Grevinnen er så vakker! Og leppestiften er fin, helt enig Minnea. Dessuten er bloggmenneskene de fineste i verden, vakre folkene. ♥ Det var en super kveld! Jeg kommer sterkere tilbake med flere bilder. 🙂

    Takk alle sammen!

  5. Helt enig med deg Lothiane! Hvis ikke bildene dine er kraftig retusjert (er det det det heter? 😀 ) så er Grevinnen noe av det vakreste jeg noen sinne har sett!!! 😀

Det er stengt for kommentarer.