Kun timer igjen…

Det er ikke lenge igjen før jeg spaserer over fra 36 til 37, og dermed er jeg enda noen skritt nærmere f-ø-r-t-i. (Egentlig tror jeg ikke førti er så ille, det er jo faktisk ganske mange som er der allerede og de ser da ut som de trives og har det bra.)

Men altså… Det er et eller annet litt tomt rundt dette med bursdag. Det risper litt borti tanker som jeg egentlig skal holde meg unna. Så da gjør jeg det; holder meg unna altså. Og tenker at dagen i morgen sikkert blir veldig koselig. Jeg har verdens beste unge som forteller meg på daglig basis at han elsker meg høyere enn alt og alle – og hva kan være bedre enn det? Ikke noe, tror jeg.

I morgen formiddag skal jeg fyke ut i min lille røde. Handle med litt god mat, ei dajmkake (podens ønske), en dvd og en ny pakke med forkjølelseste. Rødvinskartongen er ennå ikke tom så her blir det nok velstand. Scenarie: Schløøøve på sofaen under ullteppet med rødvin (og Kleenex) innen rekkevidde.

Og til helga blir det del 1 av bursdagsfeiring med familien. Del 2 og 3 kommer i vinterferien, og innimellom der blir det noen vennetreff. Jo – livet er fortsatt godt, kjenner jeg. Selv om jeg nå må venne meg til å si/skrive trettisju.

25 tanker om “Kun timer igjen…”

  1. ..Ich schöne…Trettisyv…det tenker jeg også litt på om dagen…vi 71-modeller… det går fort altså! mot f ö r t i, ja.. hmmmmmmm

    jah, trötte tanker…mens du ennå er 36 :))

  2. – og nå kan du smile med magen, og skinne med de klare blå stjerneöynene dine, for NÅ er du t r e t t i s y v- og livet er herlig!! hehehehehehe

    ;D

  3. Gratulererer masse med 37 års dagen! En kjempefin alder, tror jeg helt sikkert! (Selv har jeg to år igjen dit)

    Håper du blir frisk snart og dajmkake høres veldig deilig ut!

  4. Gratulerer med dagen!!!:))) Kos deg enormt masse med daijmkake, rødvin, kleenex, teppet, sønnen din, og A L T annet som måtte komme i din vei på dagen din!!:) K O S D E G!!!!!!!!!:)

  5. Nok en gang til: Gratulerer med dagen idag!! Masse klemmer fra din lillesøster og nevø!! Kos deg masse med det du gjør og nyyyyyt sola! 🙂

  6. Gratulerer så mye med dagen! Håper den blir riktig koselig. Daimkake og rødvin er en ypperlig kombinasjon.

    (Jeg skal forresten riktig nyyyyte hvor ungdommelig jeg føler meg når jeg skriver trettiFEM helt til juni, så! Akk, hvor deilig det er å være ung, du!)

    hehehe

  7. Gratulerer saa masse! Kort hadde kommet din vei hvis jeg hadde faatt dette med meg tidligere, men hey – neste aar, kanskje? Lover aa ta et glass vin for deg senere i kveld:-)

  8. Hei alle sammen og tusen hjertelig takk for koselige gratulasjoner! 😀

    Jeg har fått kake av en venn som stakk innom og ellers fått hyggelig oppmerksomhet pr mobilmelding og Facebook. Det må jo sies å være vellykket, synes jeg. Nå inntas straks horisontalen (på sofaen) med følge av middag, vin og dvd-film. Dajmkaka får vente litt til.

    *klemmer til alle som vil ha*

  9. Det er ikke så verst å være en kvinne på godt og vel 50 heller, skal jeg si dere! Det er bare et tall 🙂
    Gratulerer med dagen!

  10. Gratulerer med da’n
    Gratulerer med da’n
    Gratulerer Lothiane,
    gratulerer med da’n.

    De aller beste ønsker, daim-kake, rødvin og ullteppekos.*titter ned på deg vettu*

  11. Gratulere!
    Du kan bare glede deg, masse kjekt etter 40 også 😉
    og alternativet tatt i betraktning bør en hver bursdag feires!

    Dessuten passer det å sitere Dagny tande Lid;

    Jeg går omkring beruset
    av kjærlighet og vår
    Et hjørne av mitt hjerte
    er ennå tjue år

    (og jeg tror det er det alltid! enten du blir 37 eller 57!)

  12. Tusen takk!

    …og hoandis, jeg er sikker på at det er riktig det du sier.. alder er bare tall. Jeg føler meg ikke noe annerledes enn i går, for å si det sånn. 🙂

    Tonita: Titter du ned på meg? Oj… kan du se hvor jeg bor fra der du er? 🙂

    Randi: Så fint dikt, sånn er det! 🙂 Og så sant, alternativet hadde vært veldig kjipt, så her må det feires så lenge man kan! 😀

  13. Tror gratulasjonene mine på ha blitt sensurert? I alle fall skrev jeg en kommentar for ett par dager siden. 🙂

    Og siden den da forsvant, får jeg gratulere med overstått. Nyt tiden frem til de 40, da skal en visstnok få det enda bedre også. 🙂

  14. Hei Miriam!
    Ble den borte? Jeg skal sjekke om jeg finner den i et eller annet filter, altså. Har merker at det ikke er alltid WP sender meg mail for å fortelle at kommentarer venter på godkjenning o.l.

    Men altså.. tusen takk! 40 blir sikkert fint det også. 🙂

  15. Hmm… sjekket, men det ligger ikke noe i spamfilter eller på venting. Da har kommentaren din bare forsvunnet ut i det store intet.

Det er stengt for kommentarer.