FEMTEN!

Eurodiet funker for meg. Nå har jeg gått ned 15 kilo siden jeg starta i høst. Hurra! BMI’en har gått ned fra 31 til 26, altså fortsatt noen kilo for mye, men innenfor normalen.

People don't want to hear about your diet. Just shut up, eat your lettuce and be sad.
Jeg er’kke særlig trist, tvert imot, men har forståelse for at det ikke er sååå interessant for andre.😉

Femten kilo er jo en del. Beltet er strammet inn fire hakk, og jeg ser behovet for en handletur i klebutikkene snart, men aller viktigst… Dette betyr at jeg snart blir lagt under kniven. Ikke fullt så høyt hurra for det, selv om jeg selvsagt ser fram til at det blir gjort. (Det er bare så innmari, pokkers skummelt å skulle bli skjært i.) Etter å ha møtt kirurgen er jeg litt mer betrygget, han virker som han vet hva han driver med.🙂

Jeg skal ikke mase mer med dette, annet enn å si at jeg er superfornøyd med Eurodiet og oppfølgingen jeg får. Nå er jeg godt i gang med fase 3, og når jeg kommer til fase 4 (om et par ukers tid), skal jeg finne fram til det kostholdet jeg skal leve på resten av mitt liv.

Flere poster om dette temaet, for den som leter etter informasjon om Eurodiet:

9 tanker på “FEMTEN!”

  1. Jeg vil bare si gratulerer, og at dette er viktig inspirasjon som forhåpentligvis kan komme oss andre overvektige til glede når vi har overskudd til det😉

Det er stengt for kommentarer.