Bloggeåret 2013 – Året som gikk så fort

Hvert år på denne tida gir WordPress meg en kjapp gjennomgang av hva som har skjedd på bloggen det siste året. Det er alltid artig å lese gjennom, synes jeg. Neppe fullt så interessant for andre, men jeg poster likevel.

Selv vil jeg takke for følget i 2013 til alle som leser og kommenterer! Det er ikke så mye aktivitet på bloggen lenger, mer og mer av mitt sosiale nettliv foregår på Facebook. Likevel synes jeg bloggen passer bedre til lengre utlegninger, så jeg vil nok fortsette å holde liv i mitt lille hjørne av Internett.🙂

Ifølge WordPress er det noen av dere som har vært mer aktive på kommentarfronten enn andre, og jeg vil gjerne sende en stor takk til følgende fem:

  1. Tornerosesverden
  2. Qvinde-hast
  3. Aneth
  4. SerendipityCat
  5. SuperMarina

Jeg synes 2013 har vært et veldig kjapt år. Det har gått så fort, spesielt mot slutten av året, at jeg fortsatt henger igjen i oktober en gang. Det håper jeg retter seg opp snart, det er litt ekkelt å ikke henge på resten av verden.🙂

Likevel, det har vært mye bra dette året, spesielt ga sommerturene meg mange gode minner, med familietur til Vestlandet, fulgt av besøk fra Canada med nok en tur til samme området. Trollstigen ble kjørt, både opp og ned. Mange bilder ble tatt, flere er delt her på bloggen. Sommeren står igjen og lyser fortsatt opp, og det er jeg glad for. Må det bli flere fine turer!

En venninne skrev noe i går, som grep tak i meg. Livet består av både oppturer og nedturer, og sånn er det bare. Ønsket mitt er at 2014 vil ha få og korte nedturer, og mange, lange oppturer! Riktig godt nytt år til dere alle sammen!

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 23,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 9 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Én tanke på “Bloggeåret 2013 – Året som gikk så fort”

  1. Hei, likte den med at du ville fylt Sydney operaen 9 ganger🙂 flott perspektiv. Jeg ville vel neppe fått en forestilling en gang hehhehe
    Ønsker deg et riktig godt nytt år med masse gode oppturer.

Det er stengt for kommentarer.