Bloggen er tilbake

Her har ‘Under stjernene’ tatt seg en aldri så liten ferie, men nå er den tilbake – i nye farger. Det gjør godt med litt glade farger nå som snøsørpa ligger dyp utenfor døra og klokkene er stilt til vintertid.

Dessuten synes jeg det passer bra nå som jeg har solgt leiligheten min!

Å selge bolig må være noe av det mer stressende et menneske kan oppleve i et i-land, men det er jo heldigvis mest positivt alt sammen. Vårt nye hjem står jo og venter på oss, bare vi får alle disse detaljene ut av verden. Nå har vi kommet et godt stykke videre!

Om bare noen uker forlater jeg utsikten min, og bytter den ut med et helt annet og ukjent nabolag. Det blir ganske rart, men forhåpentligvis også veldig fint. Jeg gleder meg, i hvert fall!

14 tanker på “Bloggen er tilbake”

  1. Velkommen tilbake🙂 i fine farger og høyt under taket, føler nesten en letter her.
    Nå går det mot spennende tider for deg, og jeg tror det blir bra. Misunner deg den nye leiligheten. Det må bare bli bra. Og snø er bedre enn slaps tross alt.
    Prøver igjen å svare her med blogg adresse… men

  2. Gratulerer! Og håper det blir mer fint enn rart, selv om rart iblant er fint det og.

    Akkurat nå skulle jeg gjerne byttet ut utsikten min med et nytt og ukjent nabolag uten arrogante og bråkete naboer, men det er det ikke mye håpe om.

    1. Rart kan være ganske fint, så jeg satser på at det blir litt av begge deler.🙂
      Håh, bråkenaboene dine er stadig i gang? Håper det er litt håp om flytting likevel. Unner deg et stille nabolag!

      1. Jeg vil helst at bråkenaboene skal flytte. Unner dem virkelig slitet, og uten dem ville nabolaget blitt helt greitt!

  3. Flott design dette!!🙂

    Gratulerer med huskjøp og lykke til med flyttingen!! Er vel ikke så mye jeg kan bidra med der praktisk, men det foreligger planer om å stille opp med innflytningsgave i alle fall!😀

  4. Godt å ha deg tilbake i Blogglandia😀 Skal bli kjekt å følge deg videre. Spådommen i blogginnlegget over har jeg ingen tro på! Og jeg har heller ikke tro på at dommedagen kommer snart. Altså… Jeg har bestilt 5 ukers ferie på Gran Canaria fra 8.12. og jeg skal da for pokker ha full valuta! Fin søndag til deg😉

    1. Tusen takk, Randi!
      Haha, ikke sant – verden kan jo ikke gå under når du skal på ferie, det skulle tatt seg ut..! Riktig god tur, håper du får et deilig avbrekk fra vinter-Norge. Det høres innmari deilig ut. ♥

Det er stengt for kommentarer.