2011 til vurdering

WordPress.com har laget en kjekk statistikkoversikt over min blogging i 2011. Der fikk jeg blant annet vite hvem som har kommentert mest på bloggen min, hva som ble lest mest og hva folk har søkt på. Ikke så viktig, men ganske artig (for meg i hvert fall).

Uansett – et riktig GODT NYTT ÅR til alle som er innom! Whooo!

Here’s an excerpt:

Madison Square Garden can seat 20,000 people for a concert. This blog was viewed about 67 000 times in 2011. If it were a concert at Madison Square Garden, it would take about 3 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

6 tanker på “2011 til vurdering”

  1. Statistikk er morsomt, men det jeg ikke skjønner er hvor jeg finner tall over unike brukere og hvordan dette blir definert. Jeg finner bare tall over sidevisninger.

    Gratulerer med mange besøkende på bloggen og så ønsker jeg deg et godt år i 2012!

Det er stengt for kommentarer.