Julekalender – 24. luke ønsker god jul!

.

Så er dagen her… Julaften. Ordet som får barneøyne til å tindre, og lommeboka til å ynke seg. Snart samler familie og venner seg. Rykende varm julemat blir satt fram på spisebord over hele landet, imens gavene venter på å bli pakket opp. Forhåpentligvis senker julefreden seg over oss alle idet Sølvguttene synger julen inn.

I dag håper jeg alle har det fint! En spesiell tanke sender jeg til dem som av en eller annen grunn ikke har noen å feire med, eller ikke greier å feire med jul med sine kjære på grunn av sykdom. ♥ Av hele mitt hjerte ønsker jeg at dette vil være siste gang det skjer. ♥

En stor takk til alle dere som leser på bloggen min, til tross for varierende aktivitet og innhold! Det er en glede å ha følge med en så fin gjeng. 🙂

Og med det gjenstår det bare å ønske dere alle sammen… En riktig god jul!

2 tanker på “Julekalender – 24. luke ønsker god jul!”

Det er stengt for kommentarer.