Julekalender – 16. luke

Hvorfor i alle dager, spør du sikkert, har Lothiane klistra opp et negativbilde av ei lettkledd dame i bloggen sin?

Det er selvfølgelig fordi det er litt fascinerende med den røde nesa…

Fokuser i cirka 10 sekunder på nesa hennes. Lukk så øynene et lite øyeblikk, før du åpner øynene og ser på en hvit vegg mens du blunker flere ganger. Skjer det noe? Det er i hvert fall meningen.🙂

Noen tanker melder seg etter å ha sett på et slikt bilde en stund;

  • Jeg lurer på om damen har elektriske varmetruser på seg, eventuelt om den i så fall er med dynamo?
  • Det er synd vi ikke kan se føttene hennes, jeg er ganske sikker på at hun har på seg mikrobølgeovnsoppvarmede tøfler.
  • Med den røde nesa må dette være søstra til Rudolf.
  • Rudolf er egentlig et ganske misvisende navn på et damereinsdyr. (Det er bare damereinsdyrene som har horn om vinteren, det har jeg hørt et eller annet sted jeg har glemt igjen.)

Og med det sier jeg takk for meg og ønsker dere alle en strålende fin fredag! ♥

8 tanker på “Julekalender – 16. luke”

  1. Og da melder nok et spørsmål seg:
    Hvis herrereinsdyrene «slipper» hornene sine om vinteren – hvor blir de av?
    Burde man gå på horn-høst (eller horn-vinter blir det vel) og sanke sammen alt det overskytene? Det er jo forsåvidt enda et glitrende forretningskonsept: Horn-safari! Med hund (vi kan bruke Ninja) og slede (eller i allefall en sparkstøtting til budsjettet er litt romsligere) har vi noe her eller?! Ja?

    1. Ja! Her ser jeg det vokser fram nok en fantastisk idé, du er virkelig et unikum!
      Det fine er jo at slike horn kan benyttes videre… Hvis vi maler dem opp så kan vi selge dem som asiatisk medisin. Jeg tror det skal være bra for potensen, eller noe slikt. Så her blir det flere fluer i en smekk, rett og slett!

      1. Ser man det. Potensmiddel bør noteres. Jeg regner med at Birgitte (til orientering ansatte jeg akkurat nå en sekretær) skriver ned, alfabetiserer og arkiverer dette, jeg har mistet oversikten over alle milliarprosjekter konsernet vårt har på skisseblokken.

  2. Er det tause Birgitte? Jeg har lurt sånn på hvor det ble av henne. Kjempefint at hun kan hjelpe oss med å holde oversikten, ellers kunne det fort gått over stokk og stein.

Det er stengt for kommentarer.