Julekalender – 12. luke og vi leker litt

I denne kalenderposten tenkte jeg ta for meg leking med dyr. Det trenger ikke være så avansert, ei heller spesielt krevende eller slitsomt. Et lite knips med en finger, eller noen oppmuntrende kommentarer kan være nok.

Se bare her hvor enkelt det er å leke med katter:

Jeg har alltid innbilt meg at det må være veldig krevende å ha hund. Man må ut hver dag, gå lange turer, aktivisere og leke med hunden. Kaste pinner og baller. Ja, i det hele tatt. Men neida, alt man trenger er å ha en hage med skråning, eventuelt bo i nærheten av et friområde med tilsvarende skråning. Plasserer man seg selv på toppen av skråningen, slipper en tennisball og lar den rulle nedover skråningen, så ordner hundeaktiviseringen seg helt på egenhånd. I hvert fall om man har denne hunden:

6 tanker på “Julekalender – 12. luke og vi leker litt”

    1. Fin beskrivelse, kjære Løven min! ♥ (Er så glad for å se deg i kommentarfeltet igjen!)
      Nydelig katt, faktisk rett og slett smellvakker! Jeg lo høyt da jeg så videoklippet første gang.😀

  1. Nemlig, så enkelt er det å ha hund:) Nææe. sorry, de krever nok litt mer. Mine er ikke så tålmodige! Fortsatt god advent, Lothiane🙂

Det er stengt for kommentarer.