Julekalender – 11. luke er bare koooos

Dere har sikkert skjønt at jeg liker ugler. Dermed kommer det neppe som en overraskelse på noen at jeg igjen bringer ugler inn i julekalenderen.🙂

I dag er det på tide med litt kos, men når noen får ekstra mye kos og oppmerksomhet kan andre lett blir sjalu. Sånn er det visst blant ugler også:

Det er nok de færreste av oss som får sjansen til å kose en ugle på ordentlig. Selv er jeg så heldig at jeg har en undulat som liker å bli klødd på halsen. På YouTube så jeg en som kommenterte at å klappe en ugle er litt som å klappe en fjærboa. Det stemmer for undulater også. Har du en fjærboa i skapet kan du jo ta den fram og klappe litt.🙂

4 tanker på “Julekalender – 11. luke er bare koooos”

    1. Ja, jeg falt pladask da jeg så den, så ufattelig nydelig og kosete og god! Ugler er neppe slik vanligvis, jeg tror ikke det er noe lurt å forsøke å klappe en vill ugle…🙂

Det er stengt for kommentarer.