Julekalender – fjerde luke er sååå søøøøøt

Jeg tenker at det innimellom gjør godt å ta seg en pause fra medias fokus på ondskap og tragedier. På det området bidrar jeg gjerne om jeg kan. La oss se om dette kan gi en god start på dagen.

Herved byr jeg på det søteste som vel kan finnes av dyrebilder, nemlig av dyremødre med barna sine.

Har du sett søtere uttrykk for morskjærlighet, kanskje? (Ja, det har du ganske sikkert!)

Om du har lyst til å se flere slike bilder, og om du generelt er glad i dyrefoto, vil jeg sterkt anbefale et besøk i Facebookgruppen Our Beautiful World & Universe. Albumet «Mamas & Babies» er der jeg hentet bildet over fra, og der er det mengder av flere, nydelige foto.

Enjoy!

Jeg ønsker dere alle en riktig fin søndag. To lys allerede, dette går så fort..!

8 tanker på “Julekalender – fjerde luke er sååå søøøøøt”

Det er stengt for kommentarer.