Hvordan kan jeg si nei?

Den høyst ærede Dr. Borg, som er en god venninne og bandsøster gjennom mange år, ble sjokkert da det viste seg at jeg ikke har sett en av hennes favorittfilmer. Den gode doktoren har nemlig pushet på meg en rekke filmer, tv-serier (og bøker) gjennom disse årene, men på et eller annet mystisk vis har hun glemt å nevne denne ene. Det har hun bestemt seg for å gjøre noe med, og det gjennom et svært overbevisende blogginnlegg tidligere i kveld. Her brukes sterke virkemidler, som fransk sang, fremdriftsplan, bilder og 10 gode argumenter – og det er før jeg rekker å komme til traileren.

Jeg kan ikke huske at noen har jobbet så hardt for at jeg skal se en film før, så jeg føler meg svært beæret her jeg sitter og humrer for meg selv. Ikke bare er posten overbevisende; den er morsom også!

Les bare selv, og fortell meg hvordan det skulle være mulig å IKKE ville se denne filmen? Det er det selvfølgelig ikke, så jeg har lovet å se den fort som bare rakker’n, og det løftet skal jeg holde.

Så gjenstår det å se om jeg får et mer liberalt syn på bart. (Akkurat det stiller jeg meg litt tvilende til.)

3 tanker på “Hvordan kan jeg si nei?”

  1. Her snakker vi om noen som har jobbet for å få deg til å se filmen😀 har aldri hørt om den, men etter å ha lest innlegget hennes så skal den jaggu ses! Den må bare være verdt det🙂

  2. Så bra! Jeg måtte selvfølgelig inn og lese hos din gode venninne😀 Og forventningene til filmen er skrudd til himmels. Til og med menn med bart skal vi vel klare å fordøye med så mange gode argumenter for å se en film. Herlig😉😀

Det er stengt for kommentarer.