Dagens trygdeoutfit – gratulerer med dagen!

Hurra for søttende mai og alt det derre der!

Denne trygdesnylteren har ikke sovet stort i natt, men oppe er jeg og bunaden har jeg på. Da får’n si seg fornøyd.

Gratulerer med dagen, alle sammen!

9 tanker på “Dagens trygdeoutfit – gratulerer med dagen!”

  1. Da e vi to som ikke har sovet. Skulle jo hatt fest du og jeg!😀
    Så kjempefin du er i bunaden! Du er så nydelig!
    Håper at dere får en super dag på tross av lite søvn! Gla i du!❤
    ~Gratulerer med dagen! Hurra!

    1. Ja søren, jeg burde bare stått opp og slått på pc så vi kunne festa litt! Men der lå jeg da, i mørket, og forsøkte sove. Gikk ikke, så jeg leste bok en stund. Og så lå jeg der i mørket og forsøkte litt til. Tror jeg sovna i halv fire-tida.😐 Håper du fikk deg noen timer søvn, søta! Er noe ordentlig tull med disse kroppene som nekter sove.

      Takk for fin kommentar! Og jeg som ikke har sminka meg en gang før jeg tok bildet.😀
      Stor glad-i-deg-klem! ♥

  2. Så utrolig flott du er!! Visste fakstisk ikke at rogalandsbunaden fantes også i blått. Da har jeg flere alternativer til min datter som skal konfirmeres neste år – jeg håper nemlig hun vil velge rogalandsbunad😉

    Håper du hadde en fin 17. mai, og at du ikke er altfor sliten i dag.

    Klem fra kusine

    1. Tusen takk, kjære kusina mi! ♥ Joda, Rogalandsbunaden er også i blått, den jeg har er fra Husfliden i Stavanger. Løland, heter den vel. Ifølge en nettside finnes det 7 ulike. Her er link til den jeg har: http://www.husflidenstavanger.no/bunad/

      Jeg har storsjal også, elsker sjal! Det ble ikke brukt i går, det hadde blitt altfor varmt.

      Er ikke helt god i dag, men dagen i går var jo fin, så….🙂 Hadde du det fint, da? Håper det! *klemme fine Løven min*

  3. Tusen takk for link!!😀

    Så bra dagen ble fin, tross detox og hissig humør🙂

    Vi hadde også en fin dag, og tenk – selveste kongeparet besøkte bydelen vår😉

    ÅÅ, så godt å bli klemt! Jeg klemmer ekstra hardt tilbake ♥ ♥ ♥

    1. Neimen så fint med kongeparet da. Så du dem?😀

      Klemmer gjør så godt at jeg tror vi må gjenta det en gang til ♥♥♥

  4. Ja, men var ikke overstadig interessert, så gikk ikke så nærme – men så dem på avstand🙂

    Ja, ikke sant vel!!😀
    *klemme, klemme og atter klemme!* ♥ ♥ ♥

    1. Hehe, nei så fryktelig spennende er det vel egentlig ikke – men hyggelig de tok turen. De var i bydelen vår for noen år siden, rett nedi gata her, men jeg fikk det ikke med meg.

      *klemmmmmmmmme*😀

Det er stengt for kommentarer.