Murphys lov

«Hvis noe kan gå galt, så vil det også gjøre det (og fortrinnsvis på det verst tenkelige tidspunkt).»

Jepp, den loven kan jeg skrive under på.

Vi mistet plutselig internett-linjen vår, men jeg regnet med det ville ordne seg igjen til neste dag. Men neida, stadig ingen linje og jeg ringer Canal Digitals kundeservice til xx kroner minuttet via mobil. Der møtte jeg en særdeles hyggelig og hjelpsom kundebehandler, som kjapt fant ut at det var modemet vårt som hadde konka ut. Nytt skulle sendes, og jeg var veldig spent på om det ville komme fram i tide før helligdagene setter inn.

Det gjorde det heldigvis! Takket være Postens sporing  (som jeg gudskjelov greide å få opp på mobiltelefonen min), fant jeg ut at pakken hadde ankommet vår lokale Post-i-butikk i formiddag. Vi dro sporenstreks dit og fikk hentet pakken, samt gjorde unna det siste matinnkjøpet før alt stenger i to hele dager (gisp!). Rart det skal bli så mye styr bare for et par røde dager, men nå har vi i hvert fall fylt opp kjøleskap og fryser for en stund.

Modemet ble koblet opp og vi er tilbake på nett. Hurra hurra! Dette er ny flaggdag.😀

Påskedagene skal tilbringes hjemme, fortrinnsvis med noen kaffestunder på balkongen. Et par turister finner veien hit helt fra Dublin, de skal bo på gjestehybel i blokka vår, så jeg får pusset litt på engelsken.

Løven er inne foreslo et sted at jeg skulle lage noen fotogåter nå i påsken. Hvis nettet holder og jeg greier å komme på noe, så lover jeg å få til det.

God påske til dere alle sammen! ♥

God påske!

2 tanker på “Murphys lov”

  1. Vil bare ønske deg og dine fra menneske-og dyrerike en fredelig og fin påske med mange gode opplevelser :))

  2. …hm , jeg gjetter påskeliljer!! hehe🙂
    Så godt du er på nett igjen, og håper du får noen fine og rolige påskedager!
    *klem* ♥

Det er stengt for kommentarer.