Fly me to the moon…

Altså, jeg må bare dele med dere… Det var så vakkert i Oslo i natt:

27 kommentarer om “Fly me to the moon…”

    1. Takk!
      Neida, jeg la meg omsider. Har litt problemer med innsovning for tida, og våkner igjen tidlig. Tjohei, men det er jo påskeferie… 😀

      1. Er noe shait med det der «sovne seint, våkne tidlig»-opplegget, men i det minste hadde du en flott utsikt å kose deg med. Håper imidlertid at du snart får orden på søvnen din igjen – selv om det er påskeferie 🙂

  1. Bare vakkert.
    Men det får meg til å forstå hvorfor jeg har problemer med å sove… Det er ekstra vanskelig hver gang det er fullmåne!!! Skulle tro jeg var varulvinne…

    Har lest, men ikke vært noe flinkt til å kommentere, men jeg følger spent med på dine spennende planer! Er helt sikker på at dere får en superfin konfirmasjon og ikke minst tur. Du er bare rå!! Jeg er skikkelig blodfan altså!

    God, glad påske til deg og den håpefulle!

    1. Tusen takk, så herlig kommentar da! 😀 Jeg har ikke helt funnet ut om jeg har problemer med innsovning pga månen, eller ei. For min del gikk det hele ad undas da de gikk over til sommertid. Det med konfirmasjonen og alt rundt det er vel det som ødelegger mest, for jeg greier ikke slutte å tenke når jeg legger meg for kvelden. 😆 Gleder meg veldig til den store dagen, skal bli ganske godt å få den unna også. 😉

      God påske til deg og, ønsker deg fine dager!

    1. Åja, ikke sant den er fin! Måtte inn og høre på den på YouTube da jeg skrev posten. Deilig sang, ganske ME-vennlig også. 🙂

      God påske til deg og! 😀

  2. Nå drar vi, så jeg må gjette nå….. hm… litt av et påskeegg hehe..
    God påske kjære kusine!!!

    1. Haha, du er nå søt! 😀 Jeg har ennå ikke rotet meg til å ordne gåter, det har gått i ett her. Kanskje det kan bli postpåskegåter i stedet? 🙂

      God påske! ♥

  3. Samme her. Sommertid tok meg helt ned.. men så kommer fullmåneaspektet i tillegg…
    Før var sommer/vintertid no problem. Og jeg hadde lite forståelse for de som syns det var tull….
    DET har jeg måtte bite i meg. Kraftig. Jeg har bedt om forlatelse for min manglende innlevelse… Nå blir jeg helt døgnvill av den lille timen….
    Tusen takk for gode ønsker! Flott med påske uten snø spør du meg.
    Nå som vi fant igjen påskekyllingen ble det jammen fullverdig påske….

    1. Ja, er jo egentlig ikke rart du ikke hadde forståelse for det før, for jeg skjønner det ikke nå en gang. Den ene timen burde jo ikke hatt noe å si, men her er alt på bærtur nå.

      Det er helt herlig at snøen er borte! 😀 Kjempekoselig du fant igjen påskekyllingen også, det er sånt som gjør at man smiler litt ekstra. 🙂

  4. Sprøtt.. Jeg satt lenge våken i den vakre oslonatten,og fikk en intens følelse av at jeg var langtifra alene om å smile mot månen. Lurer på om flere kjente sånn. Magi eller ikke, vakkert og litt vemodig var det. Og en ikke rent så lite erotisk ladet vårnatt i oslo.. God påske allesammen. T.Amundsen

    1. Hei Tommy Amundsen, velkommen hit og takk for kommentar! 🙂

      Jeg må innrømme at når slike ting skjer så er det fotografen i meg som tar over. Da er jeg mest opptatt av å fange øyeblikket. 🙂
      God påske til deg og!

Det er stengt for kommentarer.