Hva kan være søtere enn en kattunge?

Jo, en kattunge og en undulat!

Sjekk bare her:


Alle sammen i kor nå: Ååååååååååh!

Og med dette ønsker jeg dere en riktig flott helg, spesielt til mamma som sendte meg disse bildene på epost.🙂

Det kan se ut som bildene stammer herfra.

20 tanker på “Hva kan være søtere enn en kattunge?”

  1. Nei så søte, Herlige bilder.

    Er visst ikke noe flink med kommentarer, men er inne og leser hos deg jevnlig. Skal ta meg sammen med å skrive
    God helg og god påske til deg
    Klem

    1. Takk for kommentar og påskehilsen, Heidi! Veldig hyggelig du er innom og leser – ekstra hyggelig å høre fra deg.😀 God helg og god påske til deg og! *klem*

  2. Næmen de to var søte! Fikk meg til å smile du nå🙂 Ha en fin påske! Alltid morsomt og interessant å lese bloggen din🙂

    Klem

  3. Den kom umiddelbart, ja! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååå! Herregud så nydelig!
    Skikkelig misunelig på den opplevelsen der altså! Har du fått deg katt, eller var den på besøk? …. si i fra … når du skal puse-fugle igjen da hahah.. JEG VIL!!!!

    1. Er dessverre ikke mine bilder, jeg fikk dem på epost fra mamma, som igjen har fått fra en annen. Fant en artikkel på nett der bildene trolig er hentet fra. (Linken står nederst i posten.) Kanskje jeg må sette det tydeligere at de ikke er mine? Men.. fikk veldig lyst på kattunge nå, bare for å teste… hahaha!😀

  4. Aaaaaw, det var bildene sine det! Så koselig!
    Tenkte sånn…kattunge og undulat…jaja…
    Men så så jeg bildene og bare…SMEEEEEEELT! hehehhee😀
    God helg!❤

    1. Hihi, så fint du smeltet!😀
      Jaggu synd jeg ikke har en sånn søøøøt kattunge som fuglene mine kan leke med. (Eller egentlig er det jo bra, siden jeg ikke tåler katter, men det er en annen sak…)

      God påske, vennen! ♥

  5. Eg dåner litt av denne blogposten. Makan til nydelege bilder! Eg er veldig svak for pusekatter. Då eg var lita hadde min bror ein undulat med namn Patrick. Hyggelege minner🙂

  6. Haha! De to er skikkelig søte!
    Disse minner meg litt om noen broren min sendte meg mange år siden, da den lille grå kattungen hans, Dido, dro på besøk på landet og traff en liten kråkeunge som nettopp hadde hoppet ut av redet. De var riktig søte, de og.
    Ville vært artig å se hva som ville skjedd hvis de traff hverandre igjen nå som Dido veier omtrent 8 kilo og bikkjene i nabolaget er livredde for henne.
    Og kråka har lært å fly, skulle jeg tro.

    1. Jeg skulle gjerne sett bildene av Dido og kråkeungen!😀
      Det hadde vel neppe gått så bra med et møte i dag, i hvert fall ikke for kråka – det er en ganske grei ting at fugler har vinger.

      1. Kråkeungen og Dido ble faktisk ganske gode venner, til tross for at de ikke akkurat forsto hverandre. Noe som kanksje var best for alle!

        Uheldigvis hadde ikke broren min et skikkelig kamera tilgjengelig, bare mobiltelefon med VGA-kamera (dette var sånn ca. 2004) og jeg tror ikke jeg engang har bildene mer. Men søte var de!

  7. Marina: Det er jo typisk at man ikke har et ordentlig kamera tilgjengelig når slike øyeblikk kommer.🙂 Det må ha vært en utrolig opplevelse uansett!

Det er stengt for kommentarer.