Bank bank, ingen hjemme?

Jeg fikk plutselig for meg at jeg skulle blogge litt igjen. Dessverre forsvant ideen før jeg rakk åpne bloggvinduet.

Lyset er på, men ingen er hjemme…

(Da får det bli noen bilder fra den skumle dyreverdenen i stedet)

4 tanker på “Bank bank, ingen hjemme?”

    1. Bra du likte! Jeg får ofte sånne serier på epost (av den type som sendes videre og videre og egentlig ingen vet hvor kom fra i første omgang). Noen av dem er virkelig verdt å dele også, så jeg kommer sikkert med noen flere etter hvert.😀

  1. Hei Lothiane! Kjenner godt til å ha lyset på, men ingen hjemme. Hode og kropp er hver for seg. Begge like…….. (ehhhh…. borte ble det ordet jeg skulle bruke)

    Ting blir LITT lettere med litt humor😀 Morsomme bilder.
    Håper dagene dine blir bedre snart.
    Ellen

    1. Hei Ellen, så hyggelig med kommentar!😀
      Jepp, humor gjør ting litt lettere, men det er til tider ganske trist å miste ideer og tanker som jeg der og da følte var noe viktig eller fint. Forhåpentligvis kommer de tilbake en gang jeg rekker notere.😉

      Litt bedre dager her nå, heldigvis!😀 Slike lysglimt gjør livet bedre igjen.
      Ønsker deg fine dager fremover, forhåpentligvis med vårvær.🙂

Det er stengt for kommentarer.