Walking in the air

En riktig vakker melodi, hentet fra kortfilmen The Snowman. (Sangen er spilt inn av flere, blant annet Nightwish.)

Så tar vi den samme, vakre melodien og bytter ut teksten, lager en ganske annen versjon av The Snowman, og vips har man en fin reklamesnutt for den skotske brusen IRN-BRU.

Jeg gjenkjenner flere steder jeg har besøkt i Skottland i denne reklamen, for eksempel the Falkirk Wheel, Forth bridges og Princes street gardens i Edinburgh. Ikke så rart jeg falt pladask for reklamen da!?🙂

10 tanker på “Walking in the air”

  1. Den sangen er så utrolig fin! Får en sånn herlig følelse inni meg når jeg hører den🙂

    1. Måtte hente den fram på YouTube nå.. den med Nightwish altså. Nydelig versjon, ja… får gåsehud av den stemmen!🙂

      Brusen er forresten ganske god!🙂

  2. He,he,ja reklamen vet hvilke strenger som må spilles på😉 Ungdommen i huset her har søkt seg til Skottland som utvekslingsstudent neste år, men vi vet ikke før mai om han blir tatt på v Armadale Academy nær Edinburg. Hakket over spennende, synes mor. * HVA ?! Min lille gutt skal bo 1 år ALENE ii Skottland ?!*

    klukk,klukk
    Lilljekonvall🙂

    1. Oj så spennende, heldige Ungdommen i så fall! Håper han blir tatt inn – det må jo gi en opplevelse for livet.😀 Jeg krysser fingre for at han får ønsket sitt oppfylt. (I så fall håper jeg du får mulighet til å reise på besøk.)🙂

  3. Utenfor Edinburgh – i Armadale🙂 (20 minutter utenfor Edinburgh med tog ifølge infoen fra fylkeskommunen)

Det er stengt for kommentarer.