Dagens trygdeoutfit – klar for kafé

En spesiell dag – og jeg har gjort meg klar til å treffe ME-mafiaen på kafé. Det ble en strålende formiddag!

Her er det neppe noe dere ikke har sett før, bortsett fra tilbehøret. Skjørtet mitt, som er satt sammen av to. Turkis genser med svart vest. Tilbehør: Turkis halskjede og ring (ukjent opphav). Dessuten turkis neglelakk, samt turkise klipsøredobber (som jeg har fått i gave av Trips ♥, men dessverre glemte å ta på før bildet ble tatt.)

12 tanker på “Dagens trygdeoutfit – klar for kafé”

    1. Takk, kjære du! Det var veldig koselig på kafé, bare synd det var så mye folk der i dag. Når vi har vært der tidligere har det vært ganske rolig, så i dag ble det litt heftig lydnivå. Det er nok bedre å satse på treff på hjemmebane. Men vi holdt da ut et par timer! ♥ *KLEM*

    1. Takk for det, jo det gjorde seg med ørepynt igjen. Har ikke brukt det på sikkert 15-20 år… tåler ingenting, så har latt hullene gro igjen, men så fikk jeg klipsøredobber og det var stas!

Det er stengt for kommentarer.