Dagens trygdeoutfit med noe spesielt tilbehør

I dag er en sløv dag. (Hallo, det er søndag…) Trygdeoutfitet består dermed av noe som ikke strammer, eller på annen måte føles ubehagelig. Hettejakken er circa 2 nummer for stor og er helt sikkert kjøpt på Ellos. Buksene (også fra Ellos) er myke og har strikk i livet. De synes ikke på bildet, men det skal vi ikke ta så nøye. I dag er det nemlig tilbehøret som er viktigst.

JEG HAR BEGYNT Å SPILLE UKULELE!

Beklager skrikingen, men jeg måtte bare. Min søte, nye følgesvenn flyttet inn her fredag og samme kveld satt Tenåringen og jeg og spilte duett. Han på gitar, jeg på denne saken… og låta var Bob Dylans ‘Blowin in the wind’. Det låt så vakkert, så vakkert. Synd dere ikke fikk det med dere.😉

Beklager, nå må jeg avslutte her. Jeg må tørke støv av ukuleleen min. (En setning jeg aldri hadde trodd jeg skulle skrive.)

Tilbehøret er viktigst!

13 tanker på “Dagens trygdeoutfit med noe spesielt tilbehør”

  1. D er lettest! (D = G på gitaren) hoho.. jeg liker sanger med D.😛

    Og så klart du skal få prøve den! Kanskje du får låne gitar’n, så kan vi ta en duett.😆

  2. Er det den musikalske samattisen fra i fjor som har inspirert deg?

    (Fin glidelås’drager’, forresten. Den ser ut som en tinnstøpt ‘A’ opp ned…)

    1. Åh, ja han ja! Vel, han har nok vært med på å påvirke, men det begynte egentlig med denne:

      Dessuten er jeg så heldig å kjenne en meget spesiell mann som lærer meg å spille.🙂

      Har ikke tenkt over det med glidelåsdrageren, men du har jo helt rett!😀

  3. Dette må du rett og slett dele med oss;) Et bittelite folkekrav, fremført med lave stemmer:) Noe så stilig, ukulelespiller:)

  4. SerendipityCat og Aneth: Haha😆 Min første reaksjon var «in your dreams!», men vi får se da. Jeg kan garantere at det ikke er spesielt imponerende å høre på.😉

Det er stengt for kommentarer.