En bukett isroser

Fredag er slik en god dag, spesielt når den er (nesten) helt uten planer og jeg kan bruke den slik jeg ønsker. Jeg har ingen fargestifter å fylle blanke ark med, men jeg har et kamera og en glassveranda som vinteren har pyntet så vakkert for meg i dag. ♥

En riktig god helg til dere alle!

12 tanker på “En bukett isroser”

  1. åhhhh. så deilig å hvile øynene på❤
    Tusen takk for titten , Lothiane:) Ønsker deg en mild og god helg🙂
    Beste hilsen fra din bloggvenn,
    Lilljekonvall❤

  2. Å så fine! Blir aldri lei av å se på isroser – bare synd det må være så kaldt før de dukker opp.

    1. Enig med du, det burde ikke være lov å være så kaldt… men når det først skal være det så er det fint at isrosene kommer… bare synd de blir borte så fort.🙂

  3. Så nydelige bilder ! Du er jammen en allsidig og flink dame med musikk og fotografering🙂 Ha en fin helg.

  4. Ååååå, det var virkelige nydelige bilder! -ME LOVE!!!- ღღღღ
    Takk for at du deler! Og Riktig GOD helg til deg og dine også! Love ya! KleM`KleM ღღღღ

Det er stengt for kommentarer.