Dagens trygdeoutfit – arvet

En fin ting er å finne seg en venninne som bruker circa samme størrelse i klær som en selv, og så kan man bytte klær man er lei av, men som fortsatt kan brukes. Det har Trips og jeg gjort flere ganger. På bildet har jeg på meg en genser jeg fikk på denne måten. Den begynner å bli ganske sliten i fargen, men det er bare fordi jeg har brukt den så mange ganger. Den er ganske enkel, er myk og akkurat passe stor og lang. Hva mer kan man forlange, egentlig?

Buksa har dere sett så mange ganger nå at det begynner å bli flaut. Klesvask i dag altså.

Passe utvasket, svart genser (arvestykke), sorte olabukser (Vivikes). Tilbehør: Blått smykke formet som fisk.

8 tanker på “Dagens trygdeoutfit – arvet”

  1. Lothi: du vet at dongribukser ikke skal vaskes for ofte? Da mister de fargene og passformen, så sjeldnere du vasker dem, jo bedre blir dem!!😉 I tillegg er det jo en perfekt unnskyldning for å slippe å vaske;)
    Dersom du har sølt eller fått merkelige konsistenser på buksa er det en annen sak;)
    Og vi alle har vel favoritter som vi liker ekstreeeemt godt😉

    1. Det var jo strålende nyhet å få, Ann!😀 Supert, takk skal du ha!😉 Favorittbuksa er nok den svarte ja, men den begynner å bli rimelig grå i fargen. Akk akk…🙂

  2. Synes dette var lekkert – dagens trygdeoutfit på min kropp skal sies at ikke er like lekkert som ditt altså – nei sannelig ikke!
    Takk for gleden du deler – og så tror jeg sannelig jeg skla få til den bloppgreia – men må ta en hvil først😉
    Ønsker deg en nydelig dag du trendsettende kvinne😀
    Varm klem fra Lokki

    1. Her var dagen rimelig slitsom, med legebesøk og diverse annet, men i morgen blir det sikkert en roligere dag. Puh..!
      Ønsker deg en god natt, og en fin helg..!

      Veldig kult å bli kalt «trendsettende» altså! hihi😀

  3. kjøpe svart farge og vaske den?🙂 Finnes jo sånn tekstilfarge som man skal få kjøpt på enkelte større matbutikker evt jernia o.l.. ta en runde i vaskemaskina med buksa så skal den bli så god som ny;) Etter man er ferdig med farginga tror jeg evt man må kjøre en «tom» maskin el en med svarte farger, for å sjekke at fargen ikke blir sittende igjen.. litt kjedelig viss du vasker hvite klær og alt ender opp svart;P

    1. Det er kjempelenge siden jeg farget klær, men det er jo noe å tenke på. Har en del svarte klær som har fada litt i fargen, så det hadde gjort seg.🙂

Det er stengt for kommentarer.