Dagens trygdeoutfit – som egentlig var i går

Litt forsinkelser i postinga her. I går skjedde «alt» på en gang, i dag er jeg *urk*. Men jeg rakk da å ta bilder i går, selv om det gikk litt i ett.

Bildet lå lenge framme på skjermen før jeg satte meg ned for å fikse på det. Sønnen min la merke til det og kom med følgende kommentar:

«Fint, mamma! Ta bilde av puppene dine.»

Leser man dette med et positivt blikk, kan det jo se ut til å være en veldig støttende kommentar fra sønn til mor. Men… jeg kan garantere at uttalelsen formelig rant over av syrlig ironi. Han er gjerne sånn, Tenåringen min. Kjekk kar, det kan jeg love dere.

Nå er det en gang slik at disse puppene sitter fast og er vanskelige å unngå å få med på bilder. Ikke stort å gjøre med det, så jeg turer videre med trygdeoutfit-bildene, og så får heller sønnen min se vekk fra skjermen mens det står på. Ungdommen nå til dags! Tsk tsk.

Så her er altså dagens antrekk, det vil si; gårsdagens: Svart vest (arvet etter Trips & Tics), turkis, langermet topp med stretch som viser valker på en så lite tiltalende måte at en vest er et nødvendig gode. (Synd jeg kjøpte to av de toppene, egentlig.). Svarte olabukser fra Vivikes, som nå er vasket ganske grå. Olabuksene altså, ikke Vivikes.

Tilbehør: Sort perle fra Stillehavet. (Fått av snille pappa’n min.)

12 tanker på “Dagens trygdeoutfit – som egentlig var i går”

  1. Se der ja.. jeg elsker turkis..

    Synes dette var flotte hverdagsklær, vesten gjør det kuult🙂

    KLemm

  2. Jeg synes du er flink til å kle deg, og at du orker å tenke på det hver dag! Skjemmes litt over å si det, men her har jeg vel gått i den samme, grå, utvaska hettegenseren (som attpåtil er mannen sin) i over ei uke i strekk.😦

  3. Jorunn: Takk for det! Turkis er en av mine absolutte yndlingsfarger.😀

    SerendipityCat: Det varierer nok litt her med hva jeg orker, men etter jeg satte i gang denne serien så har jeg nok vært litt mer påpasselig med å kle på meg noe nesten hver dag. Vi får se hvor lenge det holder.🙂

    Klemmer til begge to!

  4. HA:HAAA*gapskratter * Ikke noe er som syrlige,smellironiske kommentarer fra en sønn i forbifarten. Jeg har en av eksemlparet selv. Det dumme er at jeg her i tåkeheimen ,kommer på de virkelig SAFTIGE,SMARTE;KJEKKE kommentarene jeg BURDE svart leeeeeenge etter at han har forlatt rommet og for sikkerhets skyld dratt på trening og ikke kommer hjem på lenge. Det er jo festlig. For når han er hjemme igjen ,har jeg glemt alt. *mumle,mumle*
    Du RULER – samme hva han sier🙂

    klem,
    Lilljekonvall

  5. Fransk eleganse! Trygdeoutfit som forvirrer fienden.
    Klem

    ( du behøver ikke å svare på den alt for lange meldingen..jeg mistet evnen til å fatte meg i korthet.. Søren, jeg har aldri hatt den.. synd.)

  6. Liljekonvall: Åh så kjekt å høre det er flere som får syrlige kommentarer fra sønnene sine.😉 Det der med å komme på en knallgod kommentar ETTER at vedkommende har forlatt rommet, kjenner jeg til. Kan ligge og tenke ut mange smarte ting å si når jeg ikke får sove om natta, men dagen etter er de uansett glemt.

    Du RULER jammen du og, Liljekonvall! Takk og klem😀

  7. Tingelingeling: Oooh, fransk faktisk! Den var uventet, men jeg likte det.🙂 Og du skal nok få svar på meldingen din (takk forresten!), jeg ligger bare noe på etterskudd og tar litt av gangen.🙂 *KLEM*

  8. Løven dukker opp etter over to ukers sengeliggende tilstand med influensa og ellers traumatiske forhold, og hva ser jeg..to flotte pupper pakket inn i et meget kledelig og flott antrekk!!😀
    Hahaha, den sønnen din er sannelig morsom😀 De er jo egentlig veldig herlige disse kommentarene!

  9. Ååååååååååh! ♥♥♥ Løven min! ♥♥♥ Jeg har savnet deg så enormt i det siste, godt å ha deg her igjen. Men ikke fint hverken influensa eller traumatiske forhold.😦 *klemmer godt*

Det er stengt for kommentarer.