Dagens trygdeoutfit – klar melding!

Har du møte på NAV en av dagene og lurer på hva du skal ha på deg? Make a statement! (Det gjør saksbehandleren din veldig glad og søknadene dine blir sikkert ekstra kjapt behandlet.)

T-skjorte fra T-ShirtHell.com. Olabukser fra Vivikes.

Tilbehør: 2 Ibux og ørepropper.

11 tanker på “Dagens trygdeoutfit – klar melding!”

  1. jepp: RULER !!
    – og absolutt en soleklar 6èr for tilbehøret, kan enda stæsjes opp med mørke briller, det er jo alltid liiiiike aktuelt . En vinner❤

    Beste hilsen,
    Lilljekonvall🙂

  2. He.he….ja, denne blir sikkert en slager på kommende navmøter, du !
    Artig å sjå dine bidrag til dagen`s outfit. Keep on !
    Klem og Godt Nytt År !

  3. Hehe.. Den var jo uslåelig! Burde vi hatt en kronerulling for NAVantrekk? Det er jo det samme budsjettet. For vår del gjør det ikke så mye fra eller til, vi blir jo trekt for alt mulig rart..

    Jeg har brutt bloggtørken, men jammen om jeg tror min trygdeoutfit vil ha noen som helst slags virkning. Må nok satse på et mye mer rocka image.
    Englevinger blir liksom litt for soft. Jeg innser det. Nå skal du få se på forvandling. ( jeg har allerede Lisbeth Salanderstøvletter)
    Bare jeg får kommet meg litt til overflaten…

  4. Det jeg skulle, – var å si at jeg har nå levert ordet til språkprofessoren.
    Han sier at han burde mislike den engelske endingen, men han har litt sans for slik sammenblanding. Han nevnte også at ungene i gata blander norske og engelske ord med morsomme resultat. Som Halloweenbukk..

    Nå gjenstår det å se om ordet blir tatt i bruk og at flere bruker det, det vil avgjøre om det kommer med i nyordbetraktning. Han syntes også at det var svært aktuelt i disse trygdedebatt-tider.

    Stå på! Nå må det jobbes! VI venter alle på nye trygdeoutfit! Kanskje du burde satt i gang en ‘bloggeutfordring’?

  5. Hei Elin! Godt nytt år til deg og.🙂 Er sikker på at NAV tar godt imot oss om vi har på slike antrekk.😉

    Tingelingeling: Hehe kronerulling må nok til!🙂 Gratulerer med brutt bloggtørke, det hender det må noen slike perioder til, gitt. Kjempesøte englevinger! Kanskje du blir tatt bedre imot hos NAV med disse, enn jeg ville blitt med t-skjorta mi?😉

    Veldig morsomt du tok det opp med språkprofessoren.😀 Jeg tenkte faktisk på det at det var jo litt dumt at jeg brukte «outfit» i stedet for «antrekk», men veldig hyggelig da at han likte sammenblandingen av språk. Dette er jo ordentlig gøy!

    Dere må gjerne komme med deres versjoner av trygdeoutfit, alle sammen – jeg synes det hadde vært kjempegøy å sett!😀

Det er stengt for kommentarer.