Dagens trygdeoutfit: Hettegenser

Siden dagen begynte litt stusselig, fant jeg ut at det passet veldig bra med en hettegenser i dag. Spesielt godt liker jeg t-skjorter og gensere med morsomme/frekke/provoserende tekster på. (Det gir et veldig modent og fint inntrykk, synes jeg.) Dette er en velbrukt genser, som dessverre har blitt vasket så mye at den har krympet litt. Eventuelt har jeg grodd noen flere bilringer. Teksten taler uansett for seg selv.

Hettegenser fra T-Shirt Hell. Tilbehør: Hetta på.

10 tanker på “Dagens trygdeoutfit: Hettegenser”

  1. Neimen… takk, søte du!🙂 Dagen ble heldigvis bedre utover. Og av det kan jeg herved konkludere med at hettegensere hjelper.😉

  2. ja det er bare å konstatere
    At en hettegenser hjelper,
    der annet ikke kan.
    også når man kanskje herjes bittelitt
    av tidens sinte hjørnetann😉
    ja hettegenseren hjelper ,
    også når man passerer 29
    – men gleder er til for å nytes!
    En hyllest til genseren som tar hverdagsgledens parti🙂

  3. Mitt hjertesukk på facebook i går var: Hvorfor er verden så lite sannhetssøkende..
    It’s all a lie- er i sammen gata – det tyder på at vi begge etterlyser en smule sannhet…

    Outfit’n er helt perfekt! Liker veldig godt tipset ditt med å ta bilder ovenfra og ned. For min del fjerner det hovne lymfer og det enkelte vil kalle dobbelthake. (for det har jeg EGENTLIG ikke…)
    Klem min gode bloggvenn!

  4. Hettegenser hjelper mot alt!

    Nesten da. Jeg er på jobb i dag til tross for at jeg skulle ha fri. Tror ikke hettegenser ville hjulpet mye på det.

  5. Liljekonvall: Herlighet, tusen takk for herlig dikt, du er fantastisk!😀 *klem* ♥

    Trine: Takk for det, så utrolig hyggelig med disse tilbakemeldingene.😀 Du må bare følge opp, det er fint å vise at det er flere motedrånninger rundtomkring.😉

    Hanne: Takk, jeg liker at du liker!😀

    Tingelingeling: Sannhetssøkende ja… det skulle vært mer av det! Det er noe med å stille spørsmål til vedtatte sannheter som så tydelig ikke stemmer med det bildet vi ser. Når det gjelder ME har vi jo opplevd dette i stort monn, men det gjelder jo på så mange områder.

    Jeg får dobbelthake på de fleste bilder, så jeg liker best å bli tatt bilde av ovenifra.🙂 Flott å kunne trikse med bildene litt, selv om det ikke hjelper så mye i det virkelige liv. Jeg venter bare på muligheten til å photoshoppe meg selv før jeg går ut..😉

    Marina: Det hjelper mot nesten alt, men jeg har dessverre også funnet et par ting hettegensere ikke fikser. Men med hettegenser på så hjelper det i hvert fall litt. Kanskje det hadde vært _litt_ enklere å jobbe hvis du kunne trekke en hette over hodet og skjermet deg mot den onde virkeligheten?🙂

    Titta: Boblefniser er et utrolig fint ord!😀

    Trips: Jeg og! ♥ Fine genserne med tekst på.🙂

Det er stengt for kommentarer.