Dagens trygdeoutfit

Ettersom Norges mest populære moteblogg er lagt på is, tenkte jeg ta over med litt fashion-blogging fra Lothianes høyborg. Her blir selvsagt hvert antrekk valgt ut etter nøye overveiing og ingenting er overlatt til tilfeldighetene.

Gråblå genser (Ellos) som nesten matcher olabuksene (også Ellos så vidt jeg husker). Under: ulltrøye og ullstilongs (ukjent opphav) samt Ulvang-sokker.

Dagens trygdeoutfit

10 tanker på “Dagens trygdeoutfit”

  1. Dette bør virkelig bli en gjenganger, Lothiane. På tide at noen gir trygdebloggerne et ansikt..eh…unnskyld – et antrekk.😀

  2. Jammen? Ingenting om sminke og tilbehør?

    Dette er en bra start, men du trenger nok litt øvelse skal du bli en god rosablogger!

  3. Titta: Takk skal du ha! Jobbet hardt med denne kombinasjonen.😉 Tynn? Jeg tror det bare er heldig kameravinkling, dessverre.🙂

    Jorunn: Hehe, nei Ellos er til god hjelp her altså.😉

    Hanne: Hoho, ja jeg har jo et bugnende klesskap å ta av, så dette blir nok arvtakeren til Voe!😀

    Marina: Åååh, du altså, aldri fornøyd. Okay da, skal tenke litt på tilbehøret til neste gang.😉

  4. Den var bra altså:) Jeg har blitt postordre-dronning de siste årene pga sykdommen. Ellos bør innføre ME-rabatt. Vi er trofaste kunder over laaang tid:( Ellers må jeg jammen si du matchet og så riktig slank og smekker ut. Stemmer for at du ikke behøver å gå ned de siste kiloene pga operasjonen.;)

  5. Aneth: Postordre er vår venn!😀 ME-rabatt hadde vært veldig kjærkomment, god idé som bør spres videre.😉

    Altså, jeg takker så meget for hyggelige ord – men vekta må nok minskes for å få den operasjonen uansett hvor greie dere i bloggen er.😀

  6. Håret da? med eller uten extenshions (eller hva f*** det kalles) og farget eller bleket eller hvaaaaa?????😯 Nå ble jeg litt utrygg her…

  7. Effjusikay: Neimen assa, herreguuud. Det får da holde at jeg vasker det, lizzm?!

    (Håret får være med hvis jeg noensinne oppnår en good hair day igjen…)

Det er stengt for kommentarer.