I stedet for raketter..?

Vil takke dere alle sammen for året som gikk – og med alle gode ønsker for det nye året. Forhåpentligvis blir det både morsomt og fint!😀

Ettersom det nå er forbud mot nyttårsraketter, tenker jeg dette her kan bli et greit alternativ på kommende nyttårsaftener:

GODT NYTT ÅR!

7 tanker på “I stedet for raketter..?”

  1. Forbudt med nyttårsraketter? HVorda.. Det hadde iaffal jeg tatt gledelig imot

  2. Godt nytt år, Aneth! Jeg håper det samme for deg!😀

    Jorunn: Tar jeg feil? Jeg har muligens misforstått, i hvert fall var det hauger av raketter å se fra balkongen min – men jeg tror det kun er bakkefyrverkeri som skal være lov nå…? :-S

  3. Litt på etterskudd; godt nyttår!

    Oppskriftene burde inkludert hvor mye øl man må drikke for å være dum nok til å gjøre det der!

Det er stengt for kommentarer.