Mitt juleønske

En venninne har opprettet en webside med bønn om økonomisk støtte til WPI, slik at de kan fortsette sin forskning på retroviruskoblingen til ME. Mitt store ønske er at flest mulig støtter dem, om så bare med 1 dollar (ca 6 kroner). Alle monner drar, og ettersom WPI ikke får offentlig forskningsstøtte så er de helt avhengig av støtte fra pasienter, pårørende og andre.

Dette er mitt juleønske, at de som kjenner meg sender 1 dollar til WPI. De gir meg håp

Vil også kopiere inn noen nydelige ord jeg fant på Facebook:

Gi håp til de som har mistet det. Kjærlighet til de som ikke har funnet den. Glede for de som er i sorg, god helse og lykke til alle dem som jeg er så glad i ♥ God Jul ♥

8 tanker på “Mitt juleønske”

  1. Skal også oppforde alle kjente til å støtte forskning som kan hjelpe oss ut av denne grusomme sykdommen og gi folk livet tilbake. Ønsker deg av hele mitt hjerte en riktig God Jul full av energi og kos:)

  2. Hei Aneth, bra du sender oppfordringen videre!🙂 Og tusen takk for julehilsenen, jeg håper din juletid er/har vært riktig fin og at du har hatt overskudd til å kose deg veldig!🙂

Det er stengt for kommentarer.