Tordenbloggen – Jeg er med i første runde

Tordenbloggnominasjonene er over og første runde er i gang. Jeg så plutselig at jeg er med. (Sånn går det når man nesten ikke har vært på nett en hel dag.)

Om du føler for å stemme meg videre så blir jeg veldig glad for det! Ellers kan du jo stemme på noen av de andre. Du kan både stemme (på så mange du vil) i kryss-av-pollen. I tillegg kan du gi kommentarstemmer til inntil 8 bloggere.

Rosa sløyfe-babyen skal få lov til å være med i denne posten. Hun minner om noe som er enda viktigere enn Tordenbloggen… nemlig at alle bør være med og støtte brystkreftforskningen.

9 tanker på “Tordenbloggen – Jeg er med i første runde”

  1. Snille du! Tusen takk for stemme og kommentar!
    Det samme går til alle andre som har gitt meg en stemme. Det er ganske rørende å lese kommentarer lagt igjen om bloggen min. ♥

  2. Jeg har valgt å følge Tordenbloggen i stillhet denne gangen, men har gitt min stemme i pollen. Skulle du imidlertid komme i cup-posisjon, vil jeg nok bryte taushetsløftet mitt!

  3. Takk Titta! Vi får se hvordan det går, jeg har ikke på følelsen av at jeg kommer særlig langt denne gangen, og det er uansett greit. Det er så mange gode blogger der ute.🙂

Det er stengt for kommentarer.