Heldige meg!

For noen dager siden fikk jeg endelig besøk av kusina mi, Løven er inne! Det er så lenge siden hun var her at jeg knapt husker når det var – bare at det må ha vært før jeg pusset opp stua mi, noe som jo begynner å bli noen måneder siden.

På forhånd hadde hun skrevet en melding om at hun skulle ha med seg en liten overraskelse til meg, noe som jo er veldig koselig. Da jeg pakket opp og så hva jeg hadde fått måtte jeg nesten grine en skvett: Kopier av mine to yndlingsmalerier av Løven, innrammet og med påskreven hilsen fra kunstneren. ♥

Nå er de oppe på veggen og jeg synes de gjør seg veldig bra!

Og litt bortenfor henger en ekte Trips & Tics!

7 tanker på “Heldige meg!”

  1. Så koselig du satte så pris på det ♥

    Hadde jeg visst de skulle få plassen over sofaen, hadde jeg nok gitt deg en større utgave av husbildet. Får se hva jeg får til, til neste gang jeg kommer meg over til…Finmark hi, hi, hi😀

    *klem*🙂

  2. Løven: Finnmark ja.. haha😀 Jeg synes det ble fint, jeg. Skulle kanskje hengt bildene litt nærmere hverandre, er ikke så god på dette…😉 Men for et &¤&»* det var å få hengt opp. Betongvegger er ikke å anbefale.🙂

    Takk Jorunn!😀

  3. …da er det jo fælt å si…. *hvisker*…ja, kanskje..litt..eeheee

    Haha, men hvis du er fornøyd, er det jo ingen sak!😀

Det er stengt for kommentarer.