Ikke helt ME

Robbie Williams har nå fortalt litt mer om sykdommen som han har slitt med. Det ble tidligere spekulert i om han hadde ME, men han sier nå at det som feilte ham ikke var så alvorlig som ME; «not as serious as ME»

Du kan lese artikkelen om dette her.

Det får være nok sladder for en god stund fremover.🙂

4 tanker på “Ikke helt ME”

  1. hei Lothiane❤ !
    – neeeei da, det var ikke sladder, var det ?!
    Synes på en måte at det var FRAMSNAKKING(*jepp , jeg må øve meg litt på bruken av dette ny-ordet*) av ME saken jeg, at han viser at han ser at dette er en alvorlig nevrologisk sykdom ,som han tar på alvor.
    – ha en myk ,vakker natt🙂 !❤ Lilljekonvall

  2. Kudos til Robbie, Der fikk han poenget godt fram! Hehehe…😉

    Spesielt siden han også sier at det han hadde var for ham helt jævli. I liked that one!❤ Takk for at du deler sladder! hihihi😀

  3. Liljekonvall: Hehe, nei kanskje ikke sladder..? Kjendisskriverier må vel ikke kalles sladder, egentlig.😀 Jeg synes det er veldig fint at Robbie Williams sa det han sa!😀

    Bell4trix: Ja, kudos til Robbie! Hehe, jasså så sladder faller i smak… det må jeg notere meg.😉

    Martha: Enig!😀

Det er stengt for kommentarer.