Grøss og gru til salgs

Jeg har en rekke pocketbøker i hylla mi, og siden jeg har begrenset med hylleplass har jeg funnet ut at det kan være lurt å la en del av bøkene få et nytt hjem. Forhåpentligvis er de ønsket et annet sted. Tiden går så altfor fort og det er så mange bøker jeg gjerne skulle lest, så jeg kommer neppe til å lese disse på nytt.

Disse bøkene ønsker jeg å selge:

Patricia Cornwell:

  • All that remains
  • From Potter’s Field
  • Body of Evidence
  • The Body Farm
  • Cause of Death
  • Cruel and Unusual
  • Unnatural Exposure
  • Trace
  • Post-Mortem
  • Southern Cross
  • Hornet’s Nest

Jeg har også noen Cornwell på norsk (også pocket):

  • Siste skanse
  • Spyflue

Alle disse bøkene er i fin stand og selges for 20 kroner per bok. Selges samlet for 150 kroner.

Har også to innbundne av P. Cornwell, en på engelsk og en på norsk, selges 30 kr per bok:

  • Point of Origin
  • De dødes bok

Elizabeth George:

  • Payment in Blood
  • Playing For the Ashes
  • In The Presence of the Enemy
  • Well-schooled In Murder
  • A Suitable Vengeance
  • Deception On His Mind

Bøkene er i grei stand, dvs det synes at de har vært lest. Selges samlet for en 50-lapp, eventuelt 10 pr bok.

Stephen King:

  • Different Seasons
  • Thinner
  • The Bachman Books
  • Four Past Midnight
  • The Shining
  • The Tommyknockers
  • (sammen med medforfatter Peter Straub) The Talisman
  • Christine
  • The Dark Tower, volume 1: The Gunslinger (first publication)
  • The Running Man

Selges for 20,- per bok, eventuelt samlet kr 150,-.

Har noen på norsk også (pocket) som du kan få for 20 kroner tilsammen:

  • Hjerter i Atlantis
  • Dolores Claiborne
  • Carrie

Selger også Stephen King på norsk og innbundet, 30 kr per bok:

  • Kidnappet
  • Insomnia
  • Geralds lek

Interesserte kan ta kontakt på epost: lothiane (ætt) online dått no. Kjøper dekker eventuell porto, eller de kan hentes i Oslo.

Bøker merket i rødt er solgt.

Én tanke på “Grøss og gru til salgs”

Det er stengt for kommentarer.