Ønskeliste

Siden jeg er så dårlig på å huske ting fra en dag til den neste, tenker jeg det er lurt med en ønskeliste-post.🙂

Ida Jackson: Sosiale medier
Virrvarr har kommet med ny bok. Jeg kjøpte den forrige; Jenter som kommer, men det aner meg at jeg er mer i målgruppen for «Hvordan ta over verden uten å gå ut av huset». Wohoo! (Dessuten nevner hun ME-bloggerne som eksempel på bloggmakt.) Jeg ser Virrvarr søker bokanmeldere, så om du er riktig kjapp og heldig, kan du bli en av de heldige som trekkes ut til å motta et eksemplar. Det er så mange om beinet at jeg heller setter min lit til julenissen.🙂 Men jeg lover å blogge om den når jeg har lest den.

Kristopher Schau: På vegne av venner
Dette er en annen bok jeg ønsker meg. Kristopher Schau ble nysgjerrig på kommunale begravelser, det vil si begravelser som blir tatt hånd om av det offentlige – begravelser der det ikke deltar familie eller venner. Dermed begynte Schau å delta i disse begravelsene, for å finne ut hva som skjer. Jeg ble også nysgjerrig da jeg leste om prosjektet hans, så dermed havner den på ønskelista i år og.

Seche Vite – Dry Fast Top Coat
Neglelakk er fint og kan gjøre hviletiden litt morsommere. Denne her har jeg forstått er bra, så jeg ønsker meg. Ønsker meg alltid nye neglelakker også, for eksempel Grafitti Nails (svart), og så disse to fra Essie: Sew Psyched og Limited Addiction.

~Det er det jeg har på ønskelista så langt, men jeg fyller på ettersom jeg kommer på noe.~

3 tanker på “Ønskeliste”

  1. Veldig artig at Virrvarr nevnte «saken».🙂 Det er bra at det blir satt litt fokus på hva disse sosiale mediene faktisk kan brukes til.

    «På vegne av venner» er veldig bra, jeg har den her om du vil låne den en dag?

  2. Enig med du, kjempebra ME-bloggerne blir nevnt! Det er jo ganske utrolig hva vi får til nå som vi har tilgang til Internett. Mwhaha, de kan bare passe seg!😉

    Kan gjerne låne den, dersom den ikke dukker opp under juletreet.😀

  3. «Sosiale medier» havner tvert på ønskelisten her i huset også! Den gleder jeg meg til å lese, om jeg må kjøpe den selv. For tror ikke jeg orker vente helt til jul egentlig, veldig moro at hun nevner ME-bloggerne spesielt. Men det skulle nesten bare mangle, hihi;-))

Det er stengt for kommentarer.