Sammen er vi mindre alene

Jeg blir borte fra bloggen litt ettersom jeg reiser til Danmark i dag, for å delta i begravelsen til onkelen min. Trist og vondt, men samtidig jeg ser fram til å være sammen med store deler av familien. Sammen er vi mindre alene. ♥

Det siste der er tittelen på en fransk film, og hvis du trenger en glitrende perle du kan le og gråte litt med – så anbefaler jeg deg veldig å se den. Fantastiske, nydelige Audrey Tautou (fra Den fabelaktige Amelie fra Montmartre) spiller en av hovedrollene.

5 tanker på “Sammen er vi mindre alene”

  1. Føler med deg i sorgen. Det er alltid fryktelig vondt å ta farvel med noen man er glad i. ((( klemm )))

    Tenkte jeg skulle se den fimen du nevner på Nrk1 i går, men så var hele programguiden snudd opp ned på grunn av fotballkamp.😦 Så jeg tror ikke filmen ble sendt i det hele tatt? I alle fall la jeg meg nokså tidlig til en forandring. Og så stod jeg opp igjen etter to timer….ja ja
    Heldigvis har jeg sett denne skjønne filmen før, men jeg ser gjerne filmer jeg liker glere ganger. Jeg er litt rar sånn!😛

    ((( klemm )))

  2. Det er trist anledning du skal reise til Dejlige Danmark i. Håper det blir et godt farvel for dere, slekt og venner. Ha det godt med hverandre og del på livets historier i deres slekt. Ta godt vare på deg selv og kreftene dine nå;)

Det er stengt for kommentarer.