På den positive siden…

For første gang siden øyebetennelsen tok meg, har jeg sminke på meg igjen. Bare litt forsiktig, men jeg MÅTTE bare.

Dessuten har jeg tatt på yndlingstoppen min og matchende gråblå neglelakk (med Graffiti Nails over).

14 tanker på “På den positive siden…”

  1. Trips: Takk! Ja, det er deilig når man orker.🙂 Mer av det, takk…🙂

    Jenna: Takk fine du! ♥

    Løven: Åh så hyggelig å lese kommentarene fra deg og de andre! Blir rent småflau her jeg sitter, men det er kjempekoselig da! Takk! Glad i denne blåtonen, må finne mer av den.🙂 ♥

    Titta: Tusen takk! Ja, veldig glad i denne blå toppen – håper å finne mer i den fargen.

    SerendipityCat: Kanskje jeg har funnet min farge?!🙂 Takk!

    Bell4trix: Søte du, tusen takk! *klem*😀

    Anja: Takk for det!😀

Det er stengt for kommentarer.