Graffiti Nails

Det er spesielt to grunner til at jeg sjelden bruker neglelakk. Den ene er at jeg har dårlig finmotorikk og dermed treffer vel så mye utenfor neglen som på. Den andre at jeg ikke har spesielt pen hud rundt neglene, det er både tørt og sprukkent. Begge deler vil dere snart se eksempler på.

Isadora Graffiti Nails + Plain White

Men – Trips & Tics og jeg har i hvert fall testet Graffiti Nails i dag! Jeg har fått tak i Subway Green og Masterpiece Pink. Ønsker meg veldig den svarte, den tror jeg kan bli kul over de fleste farger.

Utfordringen med å ta på disse lakkene er først og fremst å få et pent og jevnt underlag, og så få på Graffiti-laget i kun ett enkelt strøk. Begynner man å kåle det til med å pensle på flere ganger på en negl, blir det ikke bra. Et bredt, jevnt strøk altså.

Jeg startet med å ta på Isadora Plain White, en ganske elendig neglelakk etter min mening. Den var vanskelig å få pent på, så jeg tror jeg må finne meg en ny og bedre hvit. Jeg har dessverre ikke tatt bilde av den første runden, men det jeg gjorde var å ta på annen hver negl rosa graffiti og grønn graffiti. Begge deler kan brukes, men jeg likte grønt best. Jeg skal teste det igjen og sørge for å få tatt bilde, for dette var igrunn den runden jeg ble mest fornøyd med.

Senere testet jeg sammen med Trips, og da prøvde vi for eksempel rosa Graffiti over lilla, grønn Graffiti over blå og noen andre varianter. Her er det kun fantasien som setter en stopper, så jeg må nok utvide neglelakkutvalget mitt en smule.

Her er noen bilder fra testingen. Vi var ikke så veldig nøye med lakkingen, ettersom det kun var en test – men jeg er redd det ikke pleier se særlig bedre ut når jeg tar på ellers heller. Derav mitt hjertesukk i starten.

Lothis: Rosa på H&Ms Mad about you (blålilla)

Trips tester grønt på blått og det ble kult
Trips: Rosa på lilla
Lothiane: Grønt på H&Ms Creme de la creme
Lothis tester litt forskjellig
Trips tester litt forskjellig

Hvis du ser bort ifra frynsete hud og sølete påføring; hvilken synes du ble finest?

9 tanker på “Graffiti Nails”

  1. Fy flate, så stygge negler og hender jeg har når jeg ser det i større størrelse enn vanlig. URK. Men det var et morsomt prosjekt! Nå ser jeg at på min venstre pekefinger, så kan man – hvis man har litt fantasi, og det har jeg jo – se at det står «RAMP». *fnis* Jeg elsker jo å legge inn skjulte budskap i det jeg lager, så det er fryktelig fristende å begynne med nail-art på et mer seriøst nivå her nå.

  2. Aaah, neglelakkinnlegg! Me like!😀

    Seriøst, jeg synes dere har vært veldig flinke med lakkinga jeg!! Det ER ikke så lett faktisk, jeg er også veldig skjelven på hendene og det havner MYE utenfor en del ganger. Men men.

    Og så var det jo så mye fint lilla her!!😀 Hvilket altså betyr at jeg må ut og få tak i noe av dette spennende middelet.

  3. Trips: Hehe, jeg tenkte på det da jeg fiksa bildene… men pytt, det er sånn det er. Jeg har hatt intens pleiebehandling her, håper det kan hjelpe litt. Det var imidlertid veldig morsomt det hele og jeg skal leke meg mer med dette!😀

    Nå ser jeg også RAMP!

    SerendipityCat: Takk takk, det blir vel bedre med øvelse. Og jeg er nok litt mer nøye når jeg skal legge noe som skal beholdes noen dager… skal se om jeg kan få lakket igjen i morgen, nå er det ekstrempleie her for å få bukt med oppsprukne neglebånd.

    Oj, jeg ser fram til å se hjelpemiddelet, eller hva det er!😀

  4. Gøy! Når det gjelder å lakke neglene så er det virkelig sant at øvelse gjør mester, men en liten kost dyppet i aceton hjelper også godt på å få ryddet litt rundt neglene. Grønt på blått er min favoritt!🙂

  5. Så tøft da damer!!! Jeg likte best den gull med grønt! Men alt var tøft da! Åh nå ble jeg inspirert til å legge ut bilder av negler på bloggen min også! Sitter her med mine noe mislykkede «Babylon brown» negler, ikke stø på hånden nei!!😀 Jeg har en pennlignende sak fra «Depend» (tror det er depend) som skal brukes til å ta vekk lakk som er kommet på kanter og sånn, men har ikke orket å finne den frem.🙂

  6. Wow! Så morsomt!🙂
    Utrolig kul effekt, elsket den med grønt på blått!😀
    «ÅÅ, det var kult! Det må jeg kjøpe mamma!!» Vel, skal ikke nekte henne det, for da kan jo jeg og prøve🙂

Det er stengt for kommentarer.