Danser med undulater

Det (peker opp på overskriften) må bli mitt nye kallenavn. (Som han fyren i ‘Danser med ulver’, om noen husker den?)

Jeg savner noen ganger så intenst å trene, men på grunn av denne drittsjukdommen er det ikke stort jeg kan gjøre. Men danse The Slosh går an, det er ikke spesielt krevende og kan styres greit utfra formen. Dessuten gjør det meg glad!

Så jeg starter dagen med Tones «Butterflies» og sloshing… og vips har jeg fuglene med meg. De tenkte kanskje de skulle være et par ekstra vekter? Der satt de da, på hver sin hånd, noe som kompliserer sloshinga en smule, men kneløftene går jo an å gjennomføre uansett. Fotklask og klapping ble utelatt av naturlige årsaker.

Og dette her, det er virkelig noe som aldri skal dokumenteres med hverken bilde eller film.😀

7 tanker på “Danser med undulater”

  1. Det er jo stilig at du har funnet en aktivitet du klarer! Savnet etter bevegelse er noe jeg kjenner igjen veldig. Det får i hvertfall meg til å føle meg levende, kontra halvdævv og muskelmør i sengen. Så var det å finne balansen da, mellom for mye og for lite. Tipper undulatene syns det er morsomt også, ellers hadde de vel ikke hengt seg på?🙂

  2. Jeg så videoklipp med Tone Damli i går, der hun viste fram treningsaktivitetene sine. Dæven så misunnelig jeg blir på folk som får til sånt!
    Her blir det litt snurring med trommestikker og litt sloshing med fugla. Ikke helt det samme, men bedre enn ingenting.🙂

  3. En aldri så liten videosnutt hadde virkelig gjort seg her. Bare som illustrasjon altså, selv om jeg kan se det for meg anyway;)

Det er stengt for kommentarer.